Tribal met naam

• Anne

Hallo allemaal,

Ik ga op 27 juli a.s. een tattoo laten zetten.

Het is een vlinder verwerkt in een tribal.

De tattoo komt op mijn onderrug.

Nu wil ik heel graag de namen van mijn kinderen erin verwerkt hebben.

Ik heb al een voorbeeld, maar de mensen van de tattooshop vinden dat de namen afbreuk doen van de vlinder met de tribal.

Is dat ook zo?

Zelf vind ik het echt heel mooi!

Het gaat er toch om wat ik vind of niet?

Graag jullie mening!

Anne

• Moonlampje

Als jij die namen erbij wilt laten tattooeren dan is dat jouw zaak. vind het eerlijk gezegd behoorlijk brutaal van hun om zich daarmee te bemoeien. gewoon doen hoor! als je die namen erbij wilt.

• IREZUMI

Dat is niet brutaal dat is een tip, zit zelf al 20 jaar in het vak en heb alles al gezien en mijn mening is dat wanneer je namen ergens erbij gaat plaatsen dit niet tengoede komt van het ontwerp mits je deze er op een sierlijke manier er in laat verwerken.

Maar niet elk ontwerp is daarvoor geschikt, maar als je het echt wil wie houd je tegen het is jouw feestje.

• Moonlampje

als zij het zelf heel mooi vind en er al een voorbeeld van heeft, wie is dan nog die tattoo artiest om er iets van te zeggen? maar ja da's mijn persoonlijke mening:)

• Anne

Nou de namen komen er heel mooi bij, vind ik zelf!!

Ze komen er ook op. want dat was mijn 1e idee erachter!!

Maar kun je wel gewoon zitten na het zetten van een rug tattoo, want ik ga met de auto en zal toch weer naar huis moeten.

Haha, een echt leek dus!

• IREZUMI

No problem, voelt gewoon een beetje warm aan als of je een beetje verbrand bent door de zon.

• ta2granny

je tattooeerder zal alleen advies hebben willen geven..wat jij er verder mee doet is jouw zaak…..net zoals de tattooeerder ook zelf moet weten of hij/zij achter een tattoo staat of niet …… je hebt voor jezelf denk ik al uitgemaakt dat je m hoe dan ook neemt,dus…..als je shop m niet wil zetten,zal een ander t moeten doen.Aan de andere kant…ze zullen t niet voor niets gezegd hebben…ik zou zeggen..overleg t nog eens met je shop…laat je tattooeerder precies uitleggen waarom hij ertegen is en trek je eigen plan…succes..groetjes..ta2granny

• Anne

De namen van mijn kinderen komen er ook bij hoor.

Dat is mijn allereerste gedachte bij deze tattoo.

het is mijn eerste, dus erg spannend.

De tattoo is ook wel erg mooi.

Hij staat op www.tattoo-voorbeelden.be

Ga naar tattoo voorbeelden, dan naar tribals, en dan is het de 2e rij van boven de 1 na laatste. De paarse vlinder!

Hoe vinden jullie hem???

De namen komen onder de lange onderste zwarte lijn..

Anne

• ~Martinique~Amy~

Die is inderdaad heel mooi!

Als jij graag de namen erbij wil van de kinderen, want daarom neem je onder andere de tattoo neem ik aan? Ten eerste omdat je de tattoo mooi vind en ten tweede omdat je de namen van je kinderen wil laten vereeuwigen.

(tenminste dat is bij mij een van de redenen;-))

Wie kan je dan tegenhouden. Je zou eventueel wel kunnen overleggen of er andere opties zijn. De tattoe-artiesten hebben toch wel enige kijk hierop en kunnen je misschien helpen om een compleet ontwerp te maken. Maar het is natuurlijk je eigen lichaam en jij bepaalt wat daarop komt;-)

• Anne

Ja idd, ik weet al hoe het eruit komt te zien. Maar dat had ik hier boven al geschreven.

Ik ben alleen nog benieuwd hoe het gaat als de tattoo er net op zit. Kan ik dan gewoon zitten? Liggen, op mijn zij neem ik aan? Enz…

Kortom ik ben wel een beetje zenuwachtig, hihi

Donderdag de 27e komt ie op mijn onderug!