Vraagje over Chinese tekens

• $uzanne mama van Ryan

ik wil graag wat weten over een tattoo nou ja meer de betekenis voor dat ik het laat zetten. Heb namelijk wel eens gehoord dat iemand iets had neergezet wat helemaal niet die betekenis was dus vandaar mijn vraag of dit wat ik hier zo plaats klopt ….

hoop dat jullie me kunnen helpen;

Alvast bedankt

• *****Down4Life*****

Printen en meenemen naar een Chinees restaurant of Chinese toko,met een beetje geluk vind je daar iemand die Chinees leest en schrijft.

De meeste spreken de taal wel maar het schrijven/lezen is met de generaties deels verloren gegaan.

Succes!

Ellen

• wake

Kijk eens op deze site

http://chineseculture.about.com/library/symbol/blcc.htm

en vergelijk, wij hebben verschillende tekens door Chinezen die we goed kenden laten na kijken en ze blijken allemaal te kloppen.

• grimreaper

ik heb zelf deze letter type ook in mijn shop liggen.

mensen die namen willen laten zetten in het chinese die stuur ik altijd door naar de chinees en tot nu toe kloppen alle namen nog.

dus gewoon ff bij de chinees op de hoek ff vragen die mensen helpen meestal wel.

• *****americanx*****

De tekst for ever en de naam Rayn kloppen 100% vertaald naar het chinees toe.

Ik heb die namen en teksten hier ook in de studio en ze zijn al meerdere keren gecontroleerd door een chinees en klopten tot nu toe allemaal die hij vertaalde.

Gus wees niet bang ze kloppen echt wel.

Gr martin

Zie anders mijn site daar staan er meedere op en zelfs for ever staat er op.

• $uzanne mama van Ryan

ohhhh gelukkig :D dank jullie wel voor de anwoorden … nu nog ff plek verzinnen waar ik ze ga laten zetten…

oja wat is trouwens mooier om het naast mekaar te zetten of onder mekaar …

• *****americanx*****

De tekens horen onder elkar te staan.

Laat je beide zetten zowel for ever als de naam Ryan, dan ligt het aan de plek of ze mooier naast elkaar of onder elkaar staan.

Gr Martin

• $uzanne mama van Ryan

ja het gaat om beide … maar t gaat toch niet gelijk iets anders betekenen als ik het bijvoorbeeld onder mekaar zou zetten … misschien hele stomme vraag hoor dit maar ja een tattoo neem je niet ffies en kan je niet inruilen als het niet goed is ;):D

• *****americanx*****

Nee als je er dan ongeveer 1,5 tot 2 cm ruimte tusen laat dan is dit geen probleem.

Normaal zitten er tussen de tekens van 1 naam ongeveer 0,5 cm ruimte dus is het duidelijk te zien dat het 2 verschillende dingen zijn dan.

Gr martin

• $uzanne mama van Ryan

heyyy thx :D ga gelijk ff informeren en goed denken over de plek om te zetten :D