Tattooshop in omgeving dordrecht

• Chantal

Ik denk dat iedereen wel 1 keer per dag zo'n vraag stel, maar bij deze ik ben op zoek naar een goed adres omgeving van Dordrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten. Het liefst wel 1 waar een minder wachtlijst is. Ik wil al jaren een tattoo, maar ben zo bang. Nu heb ik net mijn relatie verbroken en echt voor het eerst voor mezelf gekozen, en nu wil ik dus echt mijn tattoo laten zetten. Ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen of een verbloemende pentagram of een design met 3 halve manen die staan voor de 3 fasen van een vrouw. :)

Groetjes en alvast bedankt voor jullie hulp :)

• Marc

Tattoo Mick.Chantal schreef:

>

> Ik denk dat iedereen wel 1 keer per dag zo'n vraag stel, maar

> bij deze ik ben op zoek naar een goed adres omgeving van

> Dordrecht om mijn eerste tattoo te laten zetten. Het liefst

> wel 1 waar een minder wachtlijst is. Ik wil al jaren een

> tattoo, maar ben zo bang. Nu heb ik net mijn relatie

> verbroken en echt voor het eerst voor mezelf gekozen, en nu

> wil ik dus echt mijn tattoo laten zetten. Ik zit nu alleen

> nog te twijfelen tussen of een verbloemende pentagram of een

> design met 3 halve manen die staan voor de 3 fasen van een

> vrouw. :)

>

> Groetjes en alvast bedankt voor jullie hulp :)

• Tim

Hoi Chantal,

Op de startpagina kan je genoeg shops vinden. Dat moet het probleem niet zijn.

Ik begrijp uit je posting dat je zo snel mogelijk een tattoo wilt?

Omdat je sprak over een niet lange wachtlijst? Ik neem aan dat je dat zo snel mogelijk wilt doen omdat je ook bang bent? Waarvoor dan?

Je wacht nu al zo lang, neem dan ook de tijd om eens goed met een tattoo-artiest om de spreekwoordelijke tafel te gaan zitten en iets uit te zoeken of laten ontwerpen waar je helemaal achter staat.

Het te snel cq impulsief uitzoeken van een tattoo kan spijt op gaan leveren of resulteren in een cover-up.

Dus nogmaals, neem er rustig de tijd voor. De stap om het te laten zetten heb je al gemaakt dus wat maakt dat ene maandje wachttijd nu uit? Dan heb je eindelijk je tattoo en ook helemaal af. (en wat is een maandje voor iets voor de rest van je leven? ;-) )

En trouwens, een lange wachttijd betekent waarschijnlijk ook dat die tattoo-shop goed is. Dus goede voorbereidingen nemen en niet zo snel mogelijk bij een of andere scratcher eindigen.

Groetjes, Tim

• IREZUMI

Tattoo Mick in Dordrecht is een goed betrouwbaar adres, geduld is een schone zaak, iemand die goed werk afleverd heeft nu eenmaal een wachttijd.

• Chantal sv Daisy & Bolletje

Ik ga zelf binnenkort naar tattoo Mick maar mijn eerste tattoo komt bij Mario vandaan, die zit in Sliedrecht. Ook een hele fijne shop.

• Elize

Mario is inderdaad ook een aanrader, maar heeft ook een wachtlijst.

Ik denk dat je daar bijna niet onderuit kunt :)