hoi

• hans

Hoi, ik ben hans en woon in zuid-limburg.

Ik wil ook graag een tattoo, maar weet mog niet wat voor een. Misschien iets in mn nek of op mn kale koppie. hebben jullie misschien een tip?

• bartjuuuhhh

iets wat je zelf mooi vind kan ik je aanbevelen!

• *****americanx*****

Wordt het je eerste tattoo, weet je dan zeker dat je hem op zo een opzichtige plaats wilt.

Denk wel een je toekomst en eventueel met je werk of als je werk moet zoeken. Dit zal veel moeilijker worden als je een tattoo op je hoofd of in je nek hebt staan.

En wat jij mooi vind moet je voor gaan nooit anderen laten keizen, zelfs geen partners krigj ej meestal spijt van.

Gr martin

• hans

Op werkgebied hoef ik geen zorgen te maken, ik ben al met pensioen. En mn vrouw vindt het ook wel mooi, denk ik, dat moet ik haar nog vragen.

Een slang of een adelaar lijkt me wel leuk.

Maar hoe zit dat eigenlijk met de zon, als die op mn hoofd schijnt, want ik trek vaak lijnen op het voetbalveld, dus, en ik wil geen petje op ofzo. Iemand een idee hierover? alvast bedankt!

• ralph

kan wel wat hebben hoor, alleen als je veel in de zon zit dan word die na een tijdje lichter van kleur. Alleen als die net gezet is zal je ff een week een petje op moeten.

• TattoozZz

Wat denk je van een voetbalveld op je hoofd ?

• leo

kijk maar naar dat kaal hoofd van martin ook geen gezicht die slang

• ToeTagTattoo

altijd een goede idee in de zomer een tattoo op je kop zetten…

• jimmy

• *****americanx*****

Ben je jaloers of zo dat ik het wel durf en jij niet een tattoo op me hoofd.

Het is vaak een kwestie van afgunst als mensen het niet moi vinden bij anderen en jaloersigheid omdat ze het zelf niet durven of niet mogen van hun partner en dan snel iemand anders ankraken die het wel heeft.

Gr Martin