Glitter tattoo???

• naomy

Hoi hoi,

ik heb een bepaald ontwerp in mn hoofd. Wil graag sterretjes op mn onderrug laten zetten. Weet iemand of dit mogelijk is om dit in het glitter te doen? En zoja weet ook iemand waar ik dit in groningen kan doen?

Groetjes,

naomy

• grimreaper

sorry maar glitter inkt bestaat niet

• ralph

wat ik wel eens vaker heb gezien is dat bij bijvoorbeeld blauw grijze puntjes maken en dat lijkt dan wel op glitter. Maar ik weet niet of ze dat met andere kleuren ook kunnen.

• naomy

jammer dat er geen glitterinkt bestaat….had t al een beetje verwacht…gat in de markt ;) ?

Ralph dat is inderdaad ook een idee….ik zal deze week ff langs een shop lopen en even overleggen wat de mogelijkheden zijn!

Dankje!

• Tim

Nee dat bestaat niet. Dat zou betekenen dat er in de inkt vaste minuscule stoffen (glitters dus) moeten zitten, die wil jij echt niet in/onder je huid hebben. ;-)

Een goede artiest kan zeker wel een soort of glans of glim effect maken. Ga gewoon eens langs bij een goede.

Wat tegenwoordig wel bestaat is inkt die alleen zichtbaar is onder blacklight.

Wat je daar mee moet, vraag het me niet maar goed, vele mensen, vele wensen ;-)

Groetjes, Tim

• Krynn

http://www.bmezine.com/tattoo/uv001.html

• Loes

maar je loopt toch niet met een uv lamp in je tas? is dus alleen voor als je uit gaat etc.en onder de zonnehemele, wat dan weer niet zo goed voor de andere tattoo's. het lijkt wel apart, maar ik zie mijn tatoo's graag in volle glorie gewoon bij daglicht. maar ieder zijn ding.

• Elize

Glitters in een tattoo lijkt me nou niet echt het verstandigst, net zoals UV tattoos.

Ik weet niet hoe giftig de zooi daarin is, en wat op langere termijn het effect is op je lichaam?

Maar ja, daarintegen bestaat er tegenwoordig ook zoiets als diamantjes in je oog, die worden onder je hoornvlies aangebracht.

Het wordt steeds gekker

• naomy

met een beetje glans vind ik ook een goede oplossing :)

• Krynn

Gek is goed…als je de gevolgen maar beseft :)