dynamite in deventer

• Cynthia

Heey,

ik wil voor mijn tweede tattoo naar dynamite in deventer. Ik vroeg me af of iemand hier al een keer een tattoo heeft laten zetten en of dit goed was? Ik neem aan van wel maar als iemand er ervaring mee heeft..graag een reactie!

gr. cynthia

• Tim

Hoi Cynthia

Ik heb geen ervaring met Dynamite dus kan je er weinig over zeggen.

Echter je woont in Deventer, dus je kan overwegen naar Tattoo Mania in Apeldoorn te gaan. Die gasten daar zijn goed, zetten beiden een goed stukje werk neer, hygienisch en professioneel. Echter hou wel rekening met eenlange wachtlijst. Maar goed, dat zegt wel hoe graag mensen zich daar laten tattoeëren.

Groetjes, Tim

• antoinet

ik heb al mijn tattoos bij dynamite laten zetten,mijn man en kids ook!!!

zijn zeer tevreden!!!

mijn mannetje heeft zelfs prijzen gewonnen met de tattoo die thomas de laatste x heeft gezet!!

kijk maar op hun site!!

http://www.dynamite-kynst.com/

ps ook voor piercings kun je bij hun goed terecht!

hygiene etc. allemaal top!!!!

• Tim

Sowieso ziet hun site er al veel belovend uit!

Gr. Tim

• Gerrit

Dankjewel Tim dat je ons aanbeveelt !!!!

Maar ik kan gerust tegen Cynthia zeggen dat ze in ieder geval een kijkje kan gaan nemen bij Dynamite want datgene wat ik gezien heb ziet er goed uit !!!!!

En prijzen zijn niet zo belangrijk Antoinet !!! (wel leuk)

Groeten Gerrit / TattooMania

• Tim

Graag gedaan Gerrit.

Maar als het bij jullie een klerezooi was geweest had ik dat ook verteld. Dus jullie zorgen er zelf voor dat mensen (ik dus ook) positief over jullie zijn.

Het is schoon, jullie nemen de tijd en zetten mooi werk neer.

Tot de 27e trouwens weer!

Mzzl Tim

• Gerrit

en wat dan ????

mis ik wat ?

• Tim

Dan mag ik weer bij jullie (Richard) onder de naald. ;-)

Dat Chakra symbool, schouder/ruggedeelte.En die hele oude tribal van jou opknappen uit de schuurtijd.

Mzzl Tim

• Gerrit

OOhhhhhh ja , je was er gisteren nog……………sorry !!!!!!

• Tim

Ja klopt! En ach, zijn meer Timmetjes op deze wereld hoor dus zo'n ramp is het niet. ;-)