hennep tattoo ?

• Roy

Hoi, ik ben Roy en kom uit zuid-limburg. Ik heb van kennisen gehoord dat je zoiets hebt als een hennep tattoo die maar een paar weken blijft zitten. En aangezien ik niet echt thuis ben in de tattoo wereld, kwam ik hier om hulp vragen. Weet iemand een tattoo shop in zuid-limburg waar ze deze tattoo's zetten ?

Alvast bedankt, Roy

• *****americanx*****

Je bedoeld een Henna tattoo en die blijft hooguit 2 á 3 dg zitten al je goede henna hebt, anders is hij er na een paar uur al weer af.

Ik denk niet dat er een studio si die zich hier mee bezig houd, zoiets moet je zoeken op een bazar of kermis.

Gr Martin

• ***** Ringmaster *****

Hallowaa.

Kijk eens op: http://henna.startpagina.nl/, en dan gaat het zeker lukken om meer info te vinden.

Groetjes, Klaus.

• Roy

Bedankt voor de informatie, daar kom ik al een heel stuk verder mee.

groetjes Roy

• janneke

Hoi,

Zorg er voor dat je Henna gebruikt die voor de huid geschikt is,

Je loopt anders grote risico's op brandwonden.

grt Janneke

• Carlos

2 a 3 dagen??? Mijn zoontje nam een aantal jaren terug voor de gein zo´n tattoo tijdens de vakantie maar bleef ondanks het zwemmen in zee, zweten, douchen, zon etc. toch zeker 2 weken zichtbaar! Zelfs veel langer daarna zag je nog steeds een soort bruine vlek, pas na ruim een maand was het echt helemaal weg. Zal wel goed spul geweest zijn. Moeders was er niet blij mee in ieder geval :-)

Carlos