haat liefde ;-)

• ®obbie

Hi,

Je kunt ook kijken op www.wowtattoos.com. Zij maken/ontwerpen ambigrammen. Dat is een woord die je zowel normaal als op zn kop kunt lezen. Je hebt symetrische ambigrammen, dan staat er hetzelfde woord, en je hebt asymetrische, dan staat er wat anders. Volgens mij hebben ze ook iets staan wat jij nodig zou hebben: love-hate. Succes ermee!

®obbie

• ®obbie

Hi,

Je kunt ook kijken op www.wowtattoos.com. Zij maken/ontwerpen ambigrammen. Dat is een woord die je zowel normaal als op zn kop kunt lezen. Je hebt symetrische ambigrammen, dan staat er hetzelfde woord, en je hebt asymetrische, dan staat er wat anders. Volgens mij hebben ze ook iets staan wat jij nodig zou hebben: love-hate. Succes ermee!

®obbie

• Loes

hoi zeg maar nee dan krijg je er twee hahaha, bedankt ik ga kijken.

• Loes

wauw dat heb ik nog nooit gezien, we zijn niet van de zwarte tattoos er moet kleur in zitten, maar het is wel erg apart. en kan uiteraard ook in kleur. alleen is die love haat er al dus zou het iets anders moeten worden. dan zijn de koosnamen wel leuk om te doen, want die zijn gewoon niet echt leuk om ergens op te zetten. maar zo vind ik het wel apart. en ik weet zeker dat onze koosnamen uniek zijn. pffff wordt nog moeilijk met al die tips hier hahaha.

• ®obbie

Ze kunnen het ook voor je ontwerpen. Ik heb de namen van mijn zoons erop staan. De ontwerpen kosten wel -klein beetje- geld. Ik heb ze een tijd geleden besteld bij ze. Je maakt geld over per creditcard of paypal en je krijgt meteen een link om de ontwerpen te downloaden. Als je ze speciaal wilt laten ontwerpen zal het wel iets langer duren.

Succes ermee

• Loes

ja dat zag ik kost iets van 9.99 dollar toch?

• henk

misschien is dit iets voor je: http://mysantuary.blogs.sapo.pt/arquivo/Blue%20Heartagram-thumb.jpg het is een hart met een pentagram erdoor heen

• Nieko

Je kunt ook zo'n gebroken vriendschapshartje nemen…dan beide de helft