haat liefde ;-)

• Loes

hoi ik hoef geen kant en klaar ontwerp, maar zou blij zijn met wat hints zodat ik het zelf uit kan werken. wij, mijn partner en ik, willen graag een tattoo die de liefde die we voor elkaar voelen en de soms ontzettende irritatie en moordneigingen ( bij wijze van spreken) symboliseren. ik heb uiteraard al gekeken bij onze tatoeerder, op het internet en het enige wat tot nu toe ons beide wat lijkt is een hart met vlammen eromheen en een dolk erdoor. maar dat is dus een bestaande tattoo en daar houden we niet van.

en om nu dezelfde dingen net even anders te gebruiken lijkt ons ook niks. iemand suggesties?

• wake

Als we hier een suggestie plaatsen kan iedereen die ook weer lezen en denken van “hey das tof, dat wil ik ook” en ben je weer niet de enige met die tattoo. Ik denk dat je het beste eens bij je tattooeerder binnenspringt en met hem/haar eens alles bespreekt zodat hij/zij daar een uniek ontwerp van kan maken.

En als je dan toch een suggestie wil, iets wat jullie beide aanspreekt in het dagelijkse leven bv jullie huisdier, hobby, etc en borduur daar dan op verder.

• Loes

bedankt, alleen het gaat niet om huisdier hobby etc, die tattoo hebben we al, maar juist om het gevoel dat we voor elkaar hebben.

blijkt dat het dus echt moeilijk is, want ook de tattoeerder kwam niet verder dan huisdier of dat hart maar dan net ff anders.

we zoeken door, we hebben nog ff. het is n.l de bedoeling dat we de tattoo zetten als we 25 jaar bij elkaar zijn en dat is einde dit jaar.

• Niekie

Misschien heb je hier iets aan om een eigen ontwerp te bedenken.

• Loes

hoi ja het inspireert in ieder geval. ik heb het hart dat staat voor liefde dat is duidelijk, maar we willen daar iets bij want het is niet altijd liefde, tenminste niet bij ons hihi, nu kan ik dus geen symbool voor pijn/nijd etc vinden, wel de kleur, zwart maar een zwart hart vind ik niks. nu ik deze plaatjes zie denk ik een hart van ijs? of een hart dat intact is met prikkeldraad. want onze harten zijn niet gebroken, maar af en toe doen we elkaar wel pijn.

bedankt je hebt me weer op een idee gebracht.

• *****americanx*****

Hoe denk je over een zwaluw engeltje en een zwaluw duiveltje?

Gr Martin

• Loes

dat duiveltje spreekt me wel aan, waar staat de zwaluw voor?

• Loes

ik zit nu na te lezen en volgens mij heb ik iets stoms gevraagd met die zwaluw, dat is een vorm of niet?

• *****americanx*****

De zwaluw is gewoon de afbeelding en en dan de ene in duivel vorm en de andere in engel vorm. en ook de kleuren zo aanpassen als duiveltje en engel.

Gr Martin

• Loes

oh dan had ik het in eerste instantie goed, later dacht ik dat ik iets stoms had gevraagd hahaha. ik heb op jou site gekeken, mooi hoor. je zit vlakbij mij in de buurt, wist ik niet eens.mijn eerste tatoos zijn in jou stad gezet.

ik ga eens verder fróbelen met de ideetjes bedankt allen.