Witte inkt.

• 'Trix.

Ik wil graag ‘n tatoage op m’n onderarm, maar niet te opvallend. ik zit dus sterk te denken aan witte inkt, maar hoe goed blijft wit van kleur, en als ie verkleurd, wat moet ik me dan bij verkleuren voorstellen?

• *****americanx*****

Nou witte inkt is in het begin wel erg opvallend hoor, als je ten minste goede witte inkt hebt.

Het kan zijn dat het verkleurt naar meer creme wit of een beige achtige kleur.

Gr martin

• antoinet

ik heb ook een tattoo met witte inkt,maar doordat oa je eigen huid er over heen groeid(spel ik dit eigenlijk wel goed?hihi)is de witte kleur idd wat creme kleurig geworden.

• Larissa

Ik wil ook een tattoo met witte inkt erbij.. maar mijn probleem is het volgende.. er zit al een tattoo.. die verkeerd gezet is en die is donker groen met zwarte randen.. is het mogelijk om daar een soort van witte overheen te zetten of wordt dit dan niet duidelijk? Hoop op een reactie want ik ben erg benieuwd een aan het balen dat de vorige mislukt is dus kijk allemaal goed of de tattooshop waar je hem laat zetten, bekend is.