Japans werk

• Schmellows

Ben op zoek naar een tattoeerder voor japans werk, rugstuk en mouwtjes. Kan iemand een goede tattoeerder aanraden?

• bobbie

Admiraal Amsterdam

Sjons Studio Nijmegen

Dragon Tattoo Eindhoven

• Schmellows

ik heb het ontwerp voor mijn rugstuk al klaar liggen, is dat bij deze tattooeerders een probleem? Zetten zij zowel je eigen ontwerp als hun ontwerpen? Heeft iemand enig idee wat er voor grote stukken qua uurprijs word gerekend?

• bert

Als je zo,n groot stuk wilt zetten ben je eigenlijk te laat. Je had bij Horiwaka Horiren of Horitada of Bernard moeten zijn, die allemaal op de conventie in Amsterdam zijn geweest .

• ToeTagTattoo

een heel rugstuk op een conventie te laten zetten lijkt me heel sterk. daar zal geen een van deze artiesten mee akkord gaan als er niet met meer mensen tergelijk aan gewerkt kan worden is dat vrij onmogelijk. neem twee of drie van deze boven genoemde mensen en laat ze iets samen doen op iemand. dat kan wel schitterend worden maar dan al ik nooit een eigen ontwerp meebrengen… als je een eigen ontwerp hebt en er niks aan verandert wil hebben… waroom dan überhaupt naar een artiest zoeken die japans doet… darmee kan je eigenlijk naar iedereen die technisch een beetje goed is. Als je wel iets aan je ontwerp gedaan wilt hebben (en dat is meestal het geval) dan kun je beter bij iemand terecht die dit wel goed doet!

Slicknick (25tolifetattoos.com) maakt ook heele mooie traditioneele japanse stukken sinds die een eigen shop heeft. zeeker een aanrader.

• Henri

Informeer eens bij Bunkertattoo in Breda wanneer Darko daar is, die maakt nl. erg mooi Japans spulSchmellows schreef:

>

> Ben op zoek naar een tattoeerder voor japans werk, rugstuk en

> mouwtjes. Kan iemand een goede tattoeerder aanraden?

• ralph

ga naar clean solid in waalwijk,

hij is bij mij aan mijn rug bezig en heeft op het moment nog 2 rugstukken lopen allemaal japans ook heeft hij verschillende armen gedaan in japanse stijl

www.cleansolid.com