V.V.L.K.

• ***** Intiem *****

Wat is er gebeurd met de site van de V.V.L.K. die zich inzetten voor de piercers ?????

Blijkbaar kan men iets niet waar maken ??????

Je ziet namelijk geen enkele reactie meer van hun of van hun leden die er zo goed over waren te spreken.

De Site geeft alleen maar een test beeld aan ??????????????????????

Wie o wie weet er wat van af.

M.v.g. Roelf ………………………………………..

• *****americanx*****

Ja ik weet er meer vanaf, maar zal jou toch echt niks verttellen, meneer die toch alles afkraakt wat niet in zijn staatje ligt. En je hoeft echt niet bang te zijn, waar maken kunnen ze echt wel wat.

Mensen die iets willen weten kunnen wij een mailtje sturen en dan kan ik ze vertellen wat ik heb gehoort.

Gr Martin

• ***** Intiem *****

Hahahaha , ja ik lach nu weer om een kinderachtige reactie

Nee het gaat niet om het afkraken van hun helemaal niet , maar het valt op dat men hier eerst heel actief bezig was en zo ineens ??????? 0,0,0,000 niks meer.

Dan mag ik denk ik toch vragen van hoe en of wat , daar niemand anders het doet hier.

Ook hier op het forum zijn ze zelfs niet actief meer,zelfs de hele actiefe leden die alles weten tikken niet meer over de V.V.L.K. , is dat niet vreemd.

Maar dus nee niks geen afkraken , puur uit nieuwschierigheid die iedereen wel heeft hier denk ik.

M.v.g. Roelf………………………

• ToeTagTattoo

is net bumfights hier zo… lol ;)

• Roy

hahahaha ik moest hardop op mijn werk lachen :D