erg vervaagd?

• stijntje

Hallo,

Ik heb een vraagje.

Ik heb vorige week 2 nautical sterren (zwart met rood)laten zetten op de achterkant van mijn enkel.

Ze waren heel mooi gelukt toen de tatoeerder klaar was. Ik heb het thuis gewassen met Unicura zeep en de eerste nacht niet ingesmeerd. (zoals het moet toch? ) en daarna ongeveer 3 keer per dag ingesmeerd met Vaseline (vloeibare).

Nu is de tattoo erg vaag geworden, vooral het rood, maar het zwarte gedeelte ook.

Heb ik nu iets fout gedaan?

Hoe kan dit?

En zal de tattoeerder het nu helemaal opnieuw erover heen moeten gaan? Zal hij dat kosteloos doen?

Alvast bedankt,

groetjes Stijntje

• wake

hoort gewoon bij het genezingsproces. Wacht nog maar een weekje en je zal zien dat alles toch nog goed gekomen is.

• stijntje

nou ik heb al 2 andere tattoos, maar daar was dat niet zo erg bij. Ik denk echt niet dat de kleur nog bijtrekt omdat het een enorm verschil is met nu en toen de korstjes er nog op zat zeg maar.

Maar ik hoop dat je gelijk hebt.

Maar denk je dat als het niet bijtrekt dat de tatoeerder het helemaal bij moet werken?

• grimreaper

normaal gesproken als de kleur niet goed heeft gedekt dat kan verschillende oorzaken hebben.

en je gaat er mee terug zal je tatoeerder het meestal kostenloos weer bij kleuren

• ToeTagTattoo

wacht nog 2 weeken. er kan een beschermend laagje huid overheen zijn gegroeid. dat gaat weer weg. als dat in 2 weeken nog steets zo uitziet, ga naar je studio en vraag daar je tattoo artiest.

• Cynthia

hm ja mijne was ook vervaagd hoor en die heb ik bij laten werken…het was gewoon service dus kosteloos. Het ligt idd niet altijd aan de tattooartist volgens mij of aan de inkt. Het kan samenspel van omstandigheden zijn maar ik zou gewoon teruggaan over paar weken en advies vragen..