conventie amsterdam

• antoinet

wie kan mij vertellen of er ook een ,,gewone"contest is op de conventie in amsterdam.of gaat de contest alleen over rembrand tattoos???

en als er dus een contest is welke catorogien er zijn en hoe laat je je daar voor moet inschrijven?(op zondag).

al deze info kan ik dus niet op de site vinden!!

• TAT2crew

De volgende categorien hebben wij Best Traditional

Best of the day alleen Vrijdag /Zaterdag

Best Tribal

Best Japanese

Best Black / Grey

Best Colour

Best Realistic /Biomechanical

Best of Show

Deze info staat sinds vandaag ook op onze website www.tattooconvention.nl

Tot ziens de TAT2crew

• antoinet

bedankt,ik had het idd ook op de site gezien.

heb alleen nog vraagje tot hoelaat je je op zondag kan inschrijven voor de contest,dat kon ik namelijk niet vinden.

dit ivm onze lange reistijd!!

gr.antoinet

• Eva

Heb ik ook nog een vraagje (alleen vanuit een hele andere hoek), misschien een beetje raar: maar ik moet mijn zoontje van 7 maanden oud ook meenemen, mag ik gewoon met de kinderwagen naar binnen? en ik neem aan dat ik voor hem niets hoef te betalen aan entree? of wel?

Gr, Eva

• *****americanx*****

Normaal gesporken hoef je idd voor zo een jong kindje niets te betalen en kan de kinderwagen ook gewoon mee naar binnen. Dit is bij iedere beurs zo en ik neem aan bij de A'dam tattoo convention ook.

Gr Martin

• TAT2crew

Ja dat klopt kinderen met begeleiding onder twaalf jaar gratis entree we hebben ook een grotere kinderhoek met springkussen ,clowns,kinderfilms ,spelletjes en verassingen met professionele opvang (soort ikea systeem met inschrijving) zodat je zodat je een tattoo kunt laten zetten zonder kids er bij .tot ziens de TAT2crew