zelf tattoo plaatsen

• Martn

wie heeft een site voor me waar stap voor stap uitgelegd staat hoe je bij je zelf een tattoo moet zetten? ik heb iets gehoord met een naald met inkt en er gewoon in drukken maar dat vertrouw ik niet helemaal want ik weet niet hoever enz. enz. alvast bedankt iedereen!

• ToeTagTattoo

gewoon doen is niet moelijk hoor, kan iedereen. vraag me ook af waar ik zo veel geld voor vraag… is eigenlijk ook geen beroep, toch? tatoeerder? klinkt all so saai… ik bedoel je moet niks leren dus het is ook geen beroep… hier een goede link die gaat je helpen:

http://www.tattooschool-piercingschool.com/

• *****Klaus Ringmaster*****

Markus.

Hé hé, eindelijk een tatoeëerder die toegeeft dat ie te duur is, zal het gelijk aan m'n eigen “prikschilder” laten zien :-).

Wel een hele “geweldige” site die je vermeldde :-)

Maar ja, ik ben maar een domme piercer, voor mij is alle hoop al gevlogen.

Es Grusst dich, Klaus.

• IREZUMI

Als je de kleuterschool hebt afgemaakt kun je ook tattoos zetten, plaatje plakken, lijntje overtrekken en binnen de lijntjes kleuren net zoals op de kleuterschool.

De site die markus laat zien heb je binnen de korste keren ook nog een sportauto verdiend !!!!!!

• ToeTagTattoo

zie je. alles geen probleem. gaa er voor!!! en lat fotos zien!

• *****americanx*****

Kom jongens deze meneer wil op de traditionele manier leren prikken is toch helemaal niks mis mee. Wij hebben allemaal geleert om het met een machientje te doen en hij wil het leren met een naald en wat inkt, zoals ze dit in den vreemden ook nog veel doen.

En idd als je iets bij jezelf hebt gezet laat ons het resultaat zien, zijn we zeker benieuwd naar.

Gr martin

• Martn

ej jongens allemaal bedankt! en klaat foto zien;)

• RED HOT TATTOOS

Vorig jaar zat er een op amsterdam, hij deed het wel met de machine. maar zetten allemaal stippen. Best aardig om te zien.

zelf heb ik ooit een aantal tattoos moeten overtrekken, de jongens hadden het met een passerpunt er ingezet.

zag er niet uit natuurlijk

• Marisa

Bedoel je misschien Kunst Med Puls uit Oslo? Ik ben dol op die tattooshop en loop al een jaar of 4 te roepen dat ik daar een stuk van wil hebben.

http://kunstmedpuls.no/

Er zit trouwens ook in Denemarken een tattoeerder die het met stipjes doet.

• TAT2crew

We hebben dit jaar een hollandse tattooeerder die ook gaat prikken zoiets als Kunst Med Puls. .we zijn altijd op zoek naar vernieuwing en aanstormende talenten in de hollandse tattoowereld dus we hebben deze man een kans gegeven en we gaan kijken hoe hij het doet hij werkt op een podium tussen de japanse meester(ressen ) in de Jade Lounge see for yourself .