vraagje..

• mpje

ik wil dus heel graag een tattoo laten zetten aan de binnnen kant van mijn heup zeg maar..

net lang je bikini lijn. Maar nu is mijn vraag is dit een zeer pijnlijke plek of valt dit wel mee?

groetje mpje

• ta2granny

joh..dat is voor iedereen anders..wat de een als heel pijnlijk ervaart,vindt de ander een eitje…maar t blijven natuurlijk wel naalden…je voelt t wel ja,maar je overleeft t wel hoor,zeker als je je tattoo erg graag wilt hebben…

Lekker ff eten en drinken van te voren..goed uitgerust zijn ..EN…..verheug je erop..je krijgt iets wat je graag hebben wilt..t is ff gevoelig,maar dan heb je ook iets om blij mee te zijn..je redt t wel…groetjes..ta2granny

• ralph

als je het echt wilt moet je het gewoon doen en vooral niet denken dadelijk doet het pijn want dan ga je er teveel over nadenken en tegen op zitten te hikken en dan doet het zeker pijn

• Erwin

Is het niet mogelijk om Emla creme te gebruiken?

Dit is een verdovende creme welke je met een recept van de huisarts bij de apotheek kunt ophalen.

Heeft iemand hier ervaring mee bij het plaatsen van een tattoo?

Groeten,

Erwin

• *****americanx*****

Is niet goed om te gebruiken, er bestaat een kans dat de inkt onder de huid uitloopt omdat je de huid met de creme erg zacht maakt en trekt de creme ook de huid in.

Verer werkt dit maximaal een half uurtje en dan heb je als nog pijn.

Gr Martin

• wake

Mijn ervaringen met tattoos zijn.

Verwacht je aan de ergste pijn, dan valt het allemaal wel mee ;), zo heb ik dat toch met mijn scheenbeen gedaan, ik had wel wat schrik van de pijn maar dat viel dus allemaal zeer goed mee.

• jaap

Flesje wodka en je voelt bijna niets, je bloed wel als een runt want de alcohol verdunt je bloed!

• ta2granny

als ik merk dat iemand drank opheeft,wordt er niet getattooeerd…juist omdat t dan gaat bloeden..niet leuk voor de klant die waarschijnlijk bijgewerkt moet worden..niet leuk voor de tattooeerder die zich uit de naad zit te werken op een bloedende tattoo….geen drank dus…emla kan,maar t werkt niet lang en is bovendien een oppervlakkige verdoving….maar maak je niet dr4uk joh..je gaat t redden…go for it…groetjes..ta2granny

• IREZUMI

Een mooie tattoo is dat beetje pijn meer dan waard !!

• Mannzi

Hoi mpje,

Ik heb daar een tattoo zitten. Het is zo wat iemand andes al zei, het blijven naalden. Ik vond deze plek heel erg irritant om getattoueerd te worden, ik had steeds zin om te gaan krabben of wrijven, het voelt daar gewoon heel erg raar.