PASFOTO TATOEAGE

• L.BOS

IK WIL GRAAG WETEN OF HET MOGELIJK IS VAN EEN PASFOTO EEN GOED LIJKENDE TATOEAGE TE MAKEN OP DE BOVEN ARM ; HOELANG DUURD ZO IETS VOOR HET KLAAR IS EN WAT ZIJN DE KOSTEN HIER VOOR EN IS ER OOK GARANTIE DAT DE TATOE OOK GOED GELIJK OP DE FOTO.. EN WAAR IS DE BESTE HIER VOOR WOON IN LIMBURG..

• Tattooz

IK DENK DAT JE HIER GEEN ZINNIG ANTWOORD OP ZAL KRIJGEN

• *****americanx*****

Wat denk je zelf?

Als je een portret wilt laten zetten kan dit zeker maar ik denk dat je hiervoor toch beter een foto van 10 bij 15 kan gebruiken als je werkelijk een mooi portret wilt en ook eentje die zeker gelijkend is op de foto.

In Limburg ken ik geen artiest die dit zouden doen, maar voor echt gelijkende portretten kan je eens op de site van http://www.tattoosolution.nl Bianca maakt echt perfecte portretten.

Gr Martin

• DannyBoy

Bianca is goed uit Hilversum the tattoo solution!

Andre Sparta uit Hoorn is goed!

• ta2granny

hmmm..van een pasfoto…als-ie heel verschrikkelijk scherp is en je tattooeerder heeft scherpe ogen,dan is t wel mogelijk ja…wenselijk niet…ik denk dat geen enkele tattooeerder blij is als je met een pasfoto komt aanzetten…waarschijnlijk wordt er gelijk gezegd dat er een goeie scherpe vergroting van gemaakt moet worden.Prijzen liggen voor elke studio een beetje anders….je kunt beter eens wat shops binnenwandelen en veel sites bekijken..succes…groetjes..ta2granny

• *****Down4Life*****

Je zou eens met de pasfoto en je vragen naar Junkfood Johnny kunnen gaan:

www.junkfoodjohnny.nl

• *****americanx*****

Ik heb zijn site ff bekeken en moet zeggen kwam maar 4 portretten tegen en één ervan was van LAdy Di(wijlen prinses Diana) en die leek er echt niet op, die leek dus meer op een travestiet dan op een afbeelding van Lady Di.

Gr Martin

• peer

jij weet het wel mooi te brengen altijd …martin,met je uitspraken zal niet in dank afgenomen worden denk ik

• *****americanx*****

Heb je de foto van die tattoo bekeken peer?

Ik denk als je hem ziet dat je het met me eens bent, dat het absoluut niet Diana op lijkt en het gezicht meer op een travestiet lijkt(veel mannelijke trekken in het gezicht).

En ik vind mijn uitspraak niet verkeert, ik mag neem ik aan zegen wat ik ervan denk.

Zelf doe ik geen portretten omdat ik dit niet kan en ik ben van mening als je iets niet kunt begin er niet aan, laat zulks werk over aan de persoon die het wel kan.

Gr Martin

• IREZUMI

Ik heb die site bekeken, het is wel dat het portret van Lady Di vrij grote ogen heeft en vrij donkere omranding daardoor lijkt het zwaar opgemaakt.

Ik moet zeggen dat ik dit portret wat minder vind vergleken met de andere portretten die er op staan want die zien er goed uit, en dan heb ik nog niets gezegd over de rest wat er op staat want dat vind ik wel klasse.