verbrand

• Patrick

Hallo

ik heb een vraagje ik hebme 2 jaar laten tattoeren op de zijkant vanaf me oksel tot me heup

1 jaar later krijg ik een pan met vet over de andere helft van me lichaam

nu mijn vraagje mijn huid is nu verkleurd het is geen liteken kan ik getaoeerd worden op die plek of is me huid nu te dun om te tatooeren

mvg Patrick

• Linda

Hallo Patrick,

Weet er niet veel van, maar toevallig heb ik op een ander forum gelezen dat het wel mogelijk is, ik hoop dat de link het doet!

http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?t=126

• *****americanx*****

Dit kan je het beste in een studio laten zien Patrick, dan kan de artiest die er zit jou zeker vertellen of het wel of niet kan op die plaats tattooeren.

Gr Martin

• ta2granny

ik zou t inderdaad aan een tattooeerder laten zien,maar ook eens bij je huidarts informeren of t ECHT kwaad kan… met hoofdletters,want artsen hebben over t algemeen de neiging tattoos als slecht te zien,dus vraag een echte objectieve mening.Maar een tattooeerder zal ook vrij snel merken of de huid goed genoeg is..hij /zij kan t zien en zeker ook voelen..sterkte..groetjes..ta2granny

• ToeTagTattoo

als je keen verschill voeld en die huid geen lidteken wevsel heeft maar alleen nog een verkleuring zal dat op zich wel kunnen maar de kleur komt over simmige jaaren weer terug en dan kan een tattoo op dit plek in eens heel anders uitzien. maar je kunt inderdaad beter bij een studio laten zien hoe het uitziet. is op deze manier iets moelijk.