Queen of Rings / Toetagtattoo

• Linda

Hoihoi,

Een vraagje. Sinds 10 jaar wil ik een tattoo, was alleen te schijterig (ben doodsbenauwd voor naalden) om deze te laten zetten. Nu ga ik de “grote stap” toch nemen, samen met een vriendin. We wilden graag naar Toetag, maar deze blijkt vol te zitten zowat voor de rest van het jaar. En nu ik eenmaal besloten heb, toch een tattoo te nemen moet het eigenlijk ook zo snel mogelijk om te voorkomen dat mijn angst weer de overhand krijgt ;-) Ivm werk enzovoort moet het sowieso op een zaterdag, liefst 27 mei.

Toetag zit dus vol, maar we kunnen wel in de Queen of Rings piercingstudio terecht. Hier schijnt ene Reno tattoos te zetten en volgens de vrouw die wij aan de telefoon kregen, ook best goed. Heeft iemand ervaring met hem? En zoja, wat is die ervaring dan?

Alvast bedankt!!!

Groetjes, Linda

• joe tattoe

op de conventie in amsterdam zitten 150 tattooartiesten dit jaar www.tattooconvention.nl

• *****americanx*****

Heb je met Markus zelf gesproken van toetag tattoo?

Ik denk niet dat hij voor de rest van het jaar al helemaal vol zit hoor, druk zal hij het wel hebben maar helemaal vol denk ik nog niet.

Ik zou gewoon eens een bezoekje bij hem brengen en je verhaal vertellen en ik denk dat hij je wel kan helpen.

Gr Martin

• Linda

Een bezoekje brengen gaat helaas niet zomaar….. Ik moet uit Friesland komen, een vriendin uit Enschede en een ander uit Tiel. Dat gaat dus jammer genoeg niet. We hebben vanochtend niet zelf met Markus gesproken, maar hebben het telefoonnummer gedraaid wat op zijn site staat. Hij zit in het pand van Queen of Rings als ik het goed begrepen heb, dus een van hen zal wel opgenomen hebben…. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met die Reno of Rayno…of hoe je dat ook maar spelt :-)

• Linda

Hoihoi, misschien een stomme vraag hoor maar kun je op die conventie ook tattoo's laten zetten of alleen bekijken………..Ben nog nooit op zoiets geweest namelijk….

• O-laf

ik weet bijna zeker dat je op een conventie een tattoo kan laten zetten alleen weet ik niks over eventuele afspraken,prijs etc…

• *****americanx*****

Als ik het goed heb staat toetag tatoo op op de conventie in a"dam. Dus bel ze nog een keer en vraag dan naar markus zelf, dit is misschien wel zo handig.

Gr Martin

• ToeTagTattoo

ik heb je al mijn mobiele nummer toegestuurt en reno is de naam van die andere jonge maar je kunt in jouw geval beter bij mij terecht ;)

• Linda

Wordt geregeld, bedankt allemaal ;-)