tattoo op voet

• koekepan

hallo, ik heb en vraagje.

is het mogelijk om op de zijkant van je hak een tattoo te laten zetten? ik kan me voorstellen dat sommige plekken op de voet niet mogelijk is doordat de huid rimpelig is of eelt of weet ik veel wat…

en welke tattoeeerders zijn goed? liefst in limburg/noordbrabant. ik hoor graag ervaringen, ook slechte!

• Justine

k heb gelezen (ook op dit forum) dat als je t op eelt laat zetten, de tattoo dr gewoon ‘uit groeit’, maar verder weet ik dr nix van af.

dan heb ik zelf ook een vraagje:

een tattoo op de bovenkant van je voet, schuurt dat dr af? door sok of schoen, want dat gebeurt toch wel aan de onderkant van je voet?

• jeroen

alles is te tattoueren en goeie shops in brabant zijn bunker,magic cherry,fu,jims tattoodragon. succes

• petra

ik heb een ring op mijn dikke teen en een honden pootje onder mijn enkel je moet het goed laten genezen want als er een schoen over zit gaat het ontsteken. hij zit er al 3 jaar op heb er geen last van en geen slijtage. net zoals de ring. het kan wel vervagen op den duur omdat het een plek is wat veel te verduren krijgt.

ik ben bij body pleasure en tattoo players in maastricht geweestjeroen schreef:

• Krynn

Koekepan:

Ik heb op beide binnenkanten van m'n hak tattoos. Zo lang je niet te dicht in de buurt van de achillespees gaat zitten pakt de inkt goed.

Justine:

Op de bovenkant van je voet schuurt-ie d'r niet af. Heb er al zes jaar eentje zitten, en die ziet er nog prima uit. Je moet alleen wel tijdens de geneesperiode ontzettend opletten met sokken (die korstjes meetrekken) en schoenen.

Voor jullie allebei:

Getatoeëerd worden op je voet doet pijn. En niet zo'n beetje ook. Houdt daar rekening mee.