Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste tattoo laten zetten, hij begint nu al te schilferen. Is dat normaal?
Gebruik voor het insmeren van je tattoo aub geen uierzalf of vasaline dit verstikt de huid en kan je tattoo dus niet voldoende zuurstof krijgen.
beter is calendulan wondzalf of spertie(aambeienzalf).
Smeer de 2 er heel dun op en goed inmaseren dat werk 10x beter dan die andere 2 vette zalfen.
Gr Martin
geen sperti op vers geopende huid! en niks heeft zuurstof nodig om te genezen… –> mythos. naar 'n blinde darm operatie laten ze de buik ook niet open om alles lekker an de lucht te laten drogen. licham werkt best onder afgesloten omstandigheiden (zelvs folie er overheen is beter dan heelemaal geen zalv. het moet dan wel vaaker schoon worden gemaakt maar het geneest dan ook 3 keer sneller. kleine moeite, grot verschill. wie mij niet gelooft, ff een dermatolog over brandwonden vragen (is goed vergelijkbaar met tattoos)
Eindelijk iemand die een serieus antwoord weet te geven hier op het prikbord , wat niet over getikt is van een ander zijn site.
Sommige hebben volgens mij aandelen in bepaalde zalfjes en hulp middeltjes die niet eens genezend zijn en promoten het hier al geruime tijd , zal wel meer op verdient worden dan een tattoo en of piercing.
Jammer dat een beheerder hier dit allemaal maar toe laat en zo van een goed draaiende forum een zootje laat maken.
Goede adviezen zijn het halve werk en ben dus helemaal met mijn voorganger ToeRagTattoo eens
M.v.g. Roelf……………………
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?