Tattoo en werk?

• O-laf

Hallo iedereen,

al een tijdje wil ik een nieuwe tattoo laten zetten en mijn onderarm aan de onderkant lijkt me een hele mooie plek..

Ik heb mijn idee met een paar mensen gedeeld en die vertelden me dat ik ermee op moest passen i.v.m. met werk… Op dit moment zit ik in de horeca maar wil later het bedrijfsleven in…

Mijn vraag: in hoeverre kan zo'n tattoo op je arm je toekomst beïnvloeden.. (met een overhemd erover heen zie je toch niks meer? )

Groeten O-laf

• RED HOT TATTOOS

knal op, als dat bedrijf je niet wil dan is het toch een ouderwets bedrijf.

• *****americanx*****

Als je de plek waar je hem wilt laten zetten goed kan bedekken moet het geen probleem zijn om er een mooi stukje neer te laten zetten.

Veel bedrijven zijn idd erg ouderwets wat betreft tattoo's en hier kan je eventueel rekening mee houden, persoonlijk zou ik dit niet doen en doen wat ik zelf wil.

Gr Martin

• petra

ik werk in de zorg voor verstandelijk gehandicapten hier heeft niemand moeite met mijn zicht bare tattoo's. terwijl ik in een bejaarde huis heb uitgeholpen maar daar waren ze er niet zo kapot van. de mensen snapte niet dat het geen pijn deed. ik heb ze wel ohnderde keren uitgelegd dat als hij eenmaal er op zat je er geen last van had. in de winter zitten ze allemaal op een a twee na onder mijn kleren maar nu het mooi weer is zie je er toch weleen stuk of negen.

dus succes met je keuze

• shuhaily

foto van tatoos wil ik zienRED HOT TATTOOS schreef:

>

> knal op, als dat bedrijf je niet wil dan is het toch een

> ouderwets bedrijf.

• Linda

Hoi Olaf,

ik werk met kleine kinderen op een kinderdagverblijf.

Ik heb een flinke rugtattoo en in de zomer als ik een top draag met mooi weer is het goed zichtbaar.

Míjn baas was aanvankelijk niet zo blij met mijn keuze om die reden en vroeg mij om op het werk evt. kleding te dragen die de tat zou bedekken of deels zou bedekken. Dit heb ik geweigerd. Het is míjn lichaam en míjn tattoo!

Als het invloed zou hebben op de kwaliteit van mijn werk dan had ik die tat zowieso al niet laten zetten maar ik ben, al zeg ik het zelf, verdomd goed in wat ik doe en ben naast mijn werk een veelgevraagde oppas! Samen met diezelfde tattoo!

Ouders reageren verbaasd en vinden het vaak mooi en de kinderen zien het niet eens…misschien zou je je eerst moeten bedenken of jij wel het werk wilt doen wat je nu doet en niet van je werk de plek van je tattoo moeten laten afhangen!

Mijn baas is inmiddels wel gewend aan het idee en vind het nu zelfs wel stoer om een leidster te hebben die best een stoere chick is!

Vooroordelen bestaan al genoeg en een tat bepaald niet je karakter of je integerheid!

Succes met je keuze! Linda uit Amsterdam

• O-laf

Ik ben zeker niet van plan om me tattoo (plek) van me werk af te laten hangen, ik wou gewoon weten wat andere mensen er van dachten en kijken wie er ervaring mee had…

Volgens mij denken sommige bedrijven vaak nog ouderwets en bevooroordeeld maar ik weet 100% zeker dat een tattoo niks met je slimheid, inzet , motivatie etc.. te maken heeft..

Bedankt voor de antwoorden !