verzorging tattoo

• thea

hallo

ik lees dat er nogal verschillend over de nazorg van een tattoo gedacht word.

mijn eerste tattoo moest ik dun invetten met zalf en mijn tweede moet ik droog houden ik vraag me af wat ik dus het beste kan doen .ook schrikik van de reacties van body flair waar ik dus mijn tweede tattoo heb laten zetten en die dus ook al bij

gewerkt is.

• IREZUMI

eerste week 2x per dag insmeren met Bepanthen, dit spul is gewoon super, het is bij elke apotheek te krijgen. ( zalf, niet de creme ).

Welke reactie van Bodyflair bedoel je ?

• *****americanx*****

Idd heel veel shops hebben wel een gelijkend advies maar toch zijn er ook heel veel verschillende adviezen.

Wij advieseren om de tattoo 2 x per dag te wassen met een antibacteriëlle zeep en hem de eerste 8 dagen om de 3,5 á 4 uur heel ligtjes in te smeren(glimmend laagje aanbrengen), zo dun mogelijk in smeren dus, hoe dikker de laag zalf hoe minder het werkt.

Verder advieseren wij calendulan wondzalf om de tattoo mee te verzorgen.

gr Martin

• thea

ik bedoel dat body flair bij sommige mensen niet goed bevallen is.

• Tattooz

Klopt.

Is de grootste graftent die er bestaat.

• ralph

wat bij mij altijd goed werkt is eigen merk uierzalf van de kruidvat, nog nooit problemen gehad.

een maat van mij gebruikt altijd aambeienzalf, schijnt ook erg goed tewerken.

En hoevaak moet je het smeren gewoon wat het beste aanvoelt