Cover up

• Jomoropa

Ik heb een (kleine) tribal op mijn rechterbovenarm. Hij is echter ontzettend lelijk, maar is dan ook geplaats door lands grootste beunhaas (nee, niet Bodyflair… nog erger. Wist ik veel, was net 18 jaar).

Nu wil ik m uitbreiden/coveren tot een mouwtje en dan uitlopend over mijn schouder en dan nog een stukje rug. Ik vind orientaals en tribal met bloemen beide erg mooi. Ben er dus ook nog niet over uit wat ik ga zetten.

Mijn vraag is nu welke shop goed is in cover up. Tenminste… er hoeft niet helemaal iets overheen, maar t moet wel anders. t Plaatje op zich is niets mis mee, hij is alleen zo scheef als wat en ook de lijnen en punten zijn niet strak.

Misschien een beetje een onduidelijk verhaal, maar ik hoop toch dat jullie mij kunnen helpen.

Monique

• Tattooz

Handig als je even verteld waar je vandaan komt, dan kan ik of iemand anders een geschikte artiest voor je zeggen.

• Jomoropa

Oh ja… erg handig idd :D

Den Helder

• *****americanx*****

Dan zou ik eens een kijkje nemen bij sparta tattoo in Hoorn.

Een goede artiest is dit.

Gr Martin

• Justine

maar wie is dan de grootste beunhaas van nederland? ;)

• ToeTagTattoo

ikke

• Jomoropa

Sorry, beetje erg late reactie. Vraag me ook af of dit nog gelezen wordt, maaruh…. 's lands grootste beunhaas zit in Harlingen. Tattoo Spider (zo heette hij toen tenminste, kan best zijn dat die naam ondertussen veranderd is.)

De tattoeeerder zelf was ziek en zijn vriendin heeft hem toen gezet. Die had nog helemaal niet zoveel ervaring en hij staat dus ook scheef. Ook waren de punten niet strak. Ik heb hem een beetje laten bijwerken bij een andere tattoeeerder waar ik ook mijn andere tattoo's heb laten zetten. Hij ziet er nu wel redelijk uit, maar ik ben er niet tevreden mee. Vandaar dat ik hem ga uitbreiden.