tattoo op pols

• pascal

Hallo,

ik ben van plan om een tree of life(celtisch teken) op mijn pols te zetten. het is een rond figuur van ong 3,5 cm in diameter. Maar mijn vraag is kan dit en hoeveel pin gaat het doen?

Wil hem toruwens op mijn pools zodat hij nog wel een beetje in het zicht is maar hem kan bedekken met een horlogebandje, wanneer dit nodig is ivm. werk.

Groeten,

pascal

P.s. heeft iemand met tattooeerders uit omg. Ede?

• Tattooz

Ede is omgeving apeldoorn ?

Tattoo Mania, apeldoorn.

• bartjeeee

zeker aan te bevelen!!!

• pascal

ff wat foto's

Zo ziet hij er dus uit, op ware grote:

Waar ik hem dus wil hebben:

• bart

dit is een gruwelijk plek.pascal schreef:

>

> ff wat foto's

>

> Zo ziet hij er dus uit, op ware grote:

>

>

> Waar ik hem dus wil hebben:

>

• IREZUMI

Ik zou het eerst goed met de tattoeerder overleggen want wat je laat zien is wel erg klein om te zetten.

Vooral waar de lijnen elkaar kruisen is de ruimte ertussen erg klein en je moet zien te verkomen dat het over 10 jaar geen dichte vlekken gaan worden maar als je naar iemand toe gaat die weet waar die mee bezig is zal je dit ook vertellen.

• stertje

hoi hoi pascal, ik heb een tattoo op mijn pols, deed zeer zeker geen pijn daar, een beetje krassen, je hebt wel het gevoel dat je aders meegekleerd worden, maar dat is het idee omdat het zulk dun huidje is, mijne is een cm of 5 bij 4 cm, ik heb meerdere tattoo´s, en de enige die pijn deed was mijn rug, verder no problem!! ;-) veel succes :-)