Regelgeving tatoeëren/piercen.

• *****Klaus Ringmaster*****

De tweede kamer heeft besloten om de stemming over de regelgeving tatoeëren/piercen uit te stellen tot 16 mei aanstaande.

Het is dus nog niet te laat om, zowel persoonlijk als per “bond” tegen (niet werkbare) punten uit deze regelgeving bezwaar aan te tekenen bij de leden van de Tweede Kamer. Dat kan, bijvoorbeeld per e-mail, en deze e-mail adressen kun je vinden op: http://www.tweedekamer.nl/leden_commissies_fracties/ledenlijst/index.jsp

Een voorbeeldbrief zal ik vandaag publiceren op mijn website, en na overleg met de beheerders van de tattoo.pagina en de piercing.pagina, zal ik deze ook op de fora van deze pagina's zetten.

Groetjes, Klaus.

Hallowaa.

De beloofde voorbeeldbrief staat op mijn website (die vindt je onder “info” achter mijn naam) onder de knop “Nieuws”.

Even “knippen en plakken”, en doorsturen als je niet wilt dat het tatoeëren en piercen in Nederland met slecht werkbare maatregelen te maken krijgt.

Groetjes, Klaus.

(het is niet toegestaan om deze tekst of gedeeltes van deze tekst zonder mijn uitdrukkelijke toestemming op andere fora te zetten, of anderszins te publiceren, een uitzondering hiervoor geldt voor de webmasters van de NBT, de VPPN, de VVLK, de Tattoo Club Holland en de Tattoo Planet).

• *****americanx*****

Aan wie is het, het verstandigst om de brief te sturen Klaus.

Je kan ze wel naar allemaal sturen maar welke personen houden zich bezig met de nieuwe wet en stemming?

Dus als jij kan aangeven die en die kun je het beste sturen dan wordt dit een stuk makkelijker en duidelijker.

Gr Martin

Op verzoek van een ondernemer uit de branche die niet met naam genoemd wil worden heb ik een tweede brief op m'n website gepubliceerd.

Ten eerste omdat ik van mening ben dat het geen kwaad kan dat “jullie” een keuze hebben, en ten tweede omdat ik van mening ben dat deze persoon “gehoord” moet kunnen worden zonder zichzelf bloot te hoeven geven.

Voor de tekst en de inhoud van deze tweede brief neem ik echter op geen enkele wijze verantwoording. Het is puur als “vriendendienst” bedoeld.

Groetjes, Klaus.

• Marisa

Ik wil de brief wellicht ook wel op mijn website plaatsen. Stuur maar door als je gehoor wilt ;)

Hallowaa.

Ik kan geen e-mail adres vinden op jullie site (of ik ben nog niet goed wakker, dat kan ook), maar je kunt ‘t door te knippen en te plakken van m’n website afhalen. Ze staan onder de knop “nieuws”. Als dat niet lukt moet je me maar even een mailtje sturen, en dan stuur ik ze alsnog naar je toe.

In ieder geval alvast bedankt voor je interesse.

Groetjes, Klaus.