Tattoo op de vinger

• anja

Ik wil al heel lang een tattoo op de vinger… sommige shops doen het niet i.v.m. uitlopen.. sommige doen het wel.. Ik wil natuurlijk niet mijn hele leven voor joker lopen. Heeft iemand ervaring met zón tattoo????????????????

Groetjes anja

• Tattooz

Als je vraagt om ervaring, dan heb je in je eigen posting al het antwoord gegeven. Sommige studios doen het niet ivm uitlopen.

Wie heeft de meeste ervaring ? Degene waar het niet is uitgelopen, of de tattoo artiest die al jaren in het vak zit.

• anja

Ja dat begrijp ik …..maar ik bedoel dus eigenlijk of er iemand zelf een tattoo op de vinger heeft….. en of die mooi is geworden..en gebleven………….

• Tattooz

Als een tattoo studio het afraad, doen ze dat niet voor nix. Ze doen dat om je in bescherming te nemen.

Er zijn zat mensen waar het wel goed is gegaan, maar zijn er teveel waar het niet bij is mooi gebleven.

• wake

wat is eigenlijk de reden dat op sommige lichaamsdelen een tattoo uitloopt ????

• *****americanx*****

Bewegelijkheid van de huid en het huid type op die plek van het lichaam.

Dat zijn de 2 voornaamste redenen waarom je kans het op uitlopen enof vlekken van een ring tattoo.

Gr martin

• mike

ik heb al 4 jaar een ring tattoo en die is nog steeds redelijk van kwaliteit..heb m zelf gezet met kroontjespen en is vrij goed gelukt..

ik weet het Martin is niet goed hahahahaha

groeten mike

• ToeTagTattoo

de dikkte van het bindwevsel en de feit dat je handen altijd het licht van de zon genieten doet er veel an het uitlopen toe…net zo als in het gezicht is bij handen het bindwevsel heel dun om dat beide delen heel gekomplizeert moeten kunnen bewegen en daardoor is het heel moelijk (en soms onmogelijk) een tattoo te zetten dat op deze plekken niet uitloopt. er is een grens tussen uitlopen en uitgroeien van een tattoo. deze is op de meeste plekken heel makelijk te vinden door je tatoeerder maar op somige plekken als hand en gezicht of op lidteken valt dat inderdaad tegen.

• Paul

Ik heb al bijna 10 jaar een tatoeage op mijn vinger, op mijn pink zelfs.

Deze is nog steeds strak en is niet uitgelopen. De lijntjes zijn dun en het patroon eenvoudig. Zolang je de lijntjes dus dun houdt en het patroon simpel en je een écht goede tatoeëerder hebt kan het dus echt wel goed gaan!

• Tattooz

Mag ik vragen door wie je hem heb laten zetten ?