Ik wil al heel lang een tattoo op de vinger… sommige shops doen het niet i.v.m. uitlopen.. sommige doen het wel.. Ik wil natuurlijk niet mijn hele leven voor joker lopen. Heeft iemand ervaring met zón tattoo????????????????
Groetjes anja
de dikkte van het bindwevsel en de feit dat je handen altijd het licht van de zon genieten doet er veel an het uitlopen toe…net zo als in het gezicht is bij handen het bindwevsel heel dun om dat beide delen heel gekomplizeert moeten kunnen bewegen en daardoor is het heel moelijk (en soms onmogelijk) een tattoo te zetten dat op deze plekken niet uitloopt. er is een grens tussen uitlopen en uitgroeien van een tattoo. deze is op de meeste plekken heel makelijk te vinden door je tatoeerder maar op somige plekken als hand en gezicht of op lidteken valt dat inderdaad tegen.
Ik heb al bijna 10 jaar een tatoeage op mijn vinger, op mijn pink zelfs.
Deze is nog steeds strak en is niet uitgelopen. De lijntjes zijn dun en het patroon eenvoudig. Zolang je de lijntjes dus dun houdt en het patroon simpel en je een écht goede tatoeëerder hebt kan het dus echt wel goed gaan!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?