velletjes op tattoo

• Tattooz

Tja Bodyflair … dan weet ik gneoeg.

• amanda

ik niet. wat is er dan?

• Tattooz

Ik maak er geen woorden aan vuil voor de rest, als jij gelukkig met je tattoo bent, ben ik het ook voor jou. Ik beveel je wel aan om in de toekomst een keus te maken uit gerenomeerde tattoo artiesten en niet S'lands bekendste beunhaas.

• amanda

ohw. ja mijn vriendinnen hadden er allebei 4 ofzo laten zetten bij bodyflair. en die tattoo's zagen er allemaal goed uit en ze zeiden dat hij dus wel goed was. en ook dat hij niet duur was. dus ja, ik d8 het zou wel goed zijn :?

maar ik ben ook niet van plan om sowieso meer tattoo's te nemen :) de bedoeling was 1 :P haha

• ruud

Je vriendinnen weten niet beter vrees ik

kijk en vergelijk je schrijft meen ik zelf al dat ie standaard al aangeeft dat je terug moet/mag komen om je tattoo bijtewerken

zegt genoeg over de kwaliteit van t zetten

ik ben geen artiest maar als de tattooartiest er tijd en aandacht aanbesteed hoef je niet terug om de tattoo bij te laten werken

gr ruud

• *****americanx*****

Klopt helemaal Ruud en bij BF krijg je die aandacht niet daar zit je puur om geld binnen te brengen en anders niet.

Kwaliteit is daar ver te zoeken.

Er zitten in Rotterdam en omstreken veel en veel betere studio's die goede kwaliteit leveren en waar je maar 1x in de stoel zit.

Gr Martin