velletjes op tattoo

• amanda

hallo, ik heb afgelopen maandag (17 april) een tatoeage laten zetten (op mn pols). maar nu zie ik dat het zeg maar ‘sneetjes’ er doorheen begint te krijgen :? en ook dat het begint te vervellen. tenminste, er zitten een paar velletjes op. is dit wel goed?

• amanda

en owja, het voelt nog een beetje dik aan.

• IREZUMI

Da's normaal, de tattoo begint te genezen en dat gaat ie ook wat droger worden en er beginnen van die stukjes los te laten, het is verstandig om deze met BEPANTHEN zalf in te smeren, deze is verkrijgbaar bij de apotheek.

• Tattooz

Hoort er allemaal bij, vind het trouwens wel tegenvallen dat jou tattoo artiest niet heeft verteld dat dit een deel van het helingsproces is.

Mag ik vragen waar je bent geweest ?

• ta2granny

hoort erbij hoor…dus ook niet schrikken als je onder de douche ineens gekleurde velletjes ziet loslaten…en als je t niet vertrouwd,ga dan ff terug naar je tattooshop om t te laten zien…sterkte en nog veel plezier van je nieuwe aanwinst..groetjes..ta2granny

• Joyce ~Pigmental Tattoo~

Aangezien het nu zondag is en ze niet naar de apotheek kan, mag je er ook uierzalf op smeren of standaard vaseline.

Je moet hem nog wel regelmatig insmeren omdat je vochtregulering nog niet optimaal is, vandaar de velletjes.

Je hebt nu gewoon een droge huid.

Heb je nu echt niets in huis is regelmatig nat maken ook goed, voor even, maar ga wel wat zalf halen….

• Joyce ~Pigmental Tattoo~

Aangezien het nu zondag is en ze niet naar de apotheek kan, mag je er ook uierzalf op smeren of standaard vaseline.

Je moet hem nog wel regelmatig insmeren omdat je vochtregulering nog niet optimaal is, vandaar de velletjes.

Je hebt nu gewoon een droge huid.

Heb je nu echt niets in huis is regelmatig nat maken ook goed, voor even, maar ga wel wat zalf halen….

• amanda

bij Bodyflair in Rotterdam. het verzorgingsadvies was trouwens gewoon droog laten en voor het douchen insmeren met uierzalf zodat het niet nat wordt. voor de rest nix insmeren ofzo :? gewoon droog laten heel de tijd.

• amanda

mijn verzorgingsadvies was juist geen andere spul erop smeren.. zo veel mogelijk droog laten en voor het douchen insmeren met uierzalf zodat het niet nat wordt. en na 8 weken bijwerken.

• *****americanx*****

Het insmeren van je tattoo meerdere keren per dag is zeker eenmust wil je een tattoo krijgen die zonder korstjes blijf. smeer je niet in krijg je zeker korstjes en dit lijd tot kleur verlies(vandaar dat je na 8 weken opnieuw moet kleuren bij hun) dit heb je bij andere studio's niet dat opnieuw inkleuren.

Je kan op mijn site kijken voor een goed verzorgings advies en smeer je tattoo in met clandulan wondzalf of spertie zalf. die werken heel erg goed.

Gr martin