tattoo shop omgeving gouda?

• yvonne

Ik wil graag een tattoo laten zetten. Vandaag voor het eerst een shop binnen gegaan maar had er geen goed gevoel bij. Ik vroeg of ze bij een of andere organisatie aangesloten waren maar dat was niet nodig zeiden ze. Ik weet (nog) niet of er bepaalde organisaties zijn waarbij goede tattooshops aangemeld worden, ik weet eigenlijk nog helemaal niks van hoe het laten plaatsen van een tattoo in zn werk gaat. Hoe weet ik nou of ik bij een goede shop ben? Waar moet ik op letten? Ze kunnen wel zeggen dat ze alles steriliseren, maar is dat ook zo? Ik vind het toch wel belangrijk dat ik bij een nette shop terecht kom. Dat het dan een duurdere is, maakt me niet uit.

Wie heeft er toevallig goede ervaringen met shops in de regio gouda/rotterdam of utrecht?

• *****Klaus Ringmaster*****

Hallowaa.

Veel van je vragen kun je beantwoord krijgen op de site van de Nederlandse Bond van Tatoeërders.

http://www.tattoobond-nbt.nl/index1.htm

Dat wil niet zeggen dat shops die daarbij niet aangesloten zijn niet goed zijn (want dat is mijn tatoeëermeneer ook niet), maar zij geven wel veel goede informatie over wat en waar je op moet letten als je een goede shop zoekt. De meeste tattooshops werken al volgens de regels van de GGD en de shops van de NBT leden worden (door de NBT) ook nog eens 1 keer per jaar gecontroleerd op hun manier van (hygiënisch) werken.

Groetjes, Klaus.

• yvonne

Dank je wel! Staat veel bruikbare info op de pagina

• kim

ben je al eens bij tattoo frank geweest in gouda?

supermooie lijnen zet hij,superstrak, aardige vent.

al mijn tattoo's komen er vandaan,had er een bij michel laten zetten *die onderhand niets meer doet) en die had er een verpest, frank heeft m weer mooi gemaakt

Ik zou zeker even bij hem binnenlopen