Op zoek naar 'made in' tattoo

• Tara

Hoi allemaal,

Ik heb ooit een foto gezien van iemand die onder zijn voet een tatoeage had die leek op een stempel met (volgens mij) de tekst ‘made in holland’. Ik wil een soortgelijke tattoo, maar ik kan nergens meer die foto vinden. Weet iemand hier misschien een voorbeeld te vinden?

En zijn hier mensen met een tattoo onder hun voet? Is dat erg pijnlijk? Ik heb er nu één op mijn enkel en daar had ik geen last van, maar onder je voet is geloof ik pijnlijker?

Alvast bedankt!

• *****americanx*****

Het is echt zonde om het onder je voet te doen de tattoo zal er met een jaar bijna of geheel af zijn.

Word hij onder holte in je voet gezet blijft hij langer staan, maar als hij in het eelt worde gezet zal hij zeker verdwijnen, dit omdat eelt van binneuit groeit en de tattoo er dus uit drukt.

Gr martin

• ta2granny

onder je voet vinden de meeste mensen niet echt fijn nee en zoals martin zegt…t blijft vaak niet goed…..voorbeeldjes kun je vinden op veel produkten die voor export bestemd zijn en anders kun je op internet ook wel genoeg vinden….ik zou m zelf alleen niet onder mn voet zetten,maar dat moet je zelf weten natuurlijk…groetjes..ta2granny

• Tara

Ah, ik wist niet dat een tattoo onder je voet zo snel verdwijnt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling :) Ok, dus het wordt niet mijn voet (moet nog even denken waar dan wel). Nu alleen nog mooie voorbeelden vinden! :)

• sveijk

dit roept bij mij de vraag op waarom iemand een tattoo onder de voet wil?

ik bedoel ik kom in de praktijk wel gekkere dingen tegen. Maar ja, laat ieder z'n

vrijheid. Er zijn tattoobladen waar ik een soort “made in…” tattoo heb gespot.

Deze tattoo lijkt dan op een stempel zoals die in het slachthuis op vlees gestempeld

wordt. Met paars/blauw inkt kan deze dan een beetje geshaded worden om een zelfde effect te krijgen. suc6

• Tara

Tja, onder mijn voet leek mij leuk, omdat ik niet wil dat iedereen hem zomaar ziet. Maar gezien de reacties dat dit vrij snel slijt enzo, doe ik dat maar niet, want dat vind ik ook zonde. Ik ben nog steeds op zoek naar voorbeelden, dus als jij plaatjes hebt, of me richting bepaalde bladen of sites kan wijzen, dan graag :)