ster tattoo

• angeleyes

heey ff een vraagje ik zou graag een tattoo in mn nek willen aan de achter kant, het word dan een ster met de naam van onze kleine erin!!!

zijn er nog betekenissen bij zon ster in je nek???

en wa is pijnlijker onderrug of nek?

xxx

• *****americanx*****

Volgens mij heeft een ster in je nek totaal geen betekeis verder, ja misschien een betekenis voor jou zelf omdat je er een naam in zet.

Welke plek vind jij het mooiste voor de ster je nek of onderrug. Qua pijn maakt het niks en al zou de ene plek iets pijnlijker zijn dan nog altijd kiezen voor de plek die jij het mooiste vind.

Gr Martin

• peer

de betekenis van een ster blijk te zijn ,,,,,om de weg te wijzen,,,,,,,

• angeleyes

heey nee mn vraag over mn onderrug en nek was omdat ik m al op mn onderrug heb en vroeg me af of het pijnlijker zou zijn…

xxx

• ta2granny

joh..dat is voor iedereen anders…ik heb mensen gehad die de nek een eitje vonden(ik ook)…maar die door t plafond gingen op hun rug en andersom….ik zou me niet te druk maken over de pijn…die ster duurt echt geen uren..;);)..dat overleef je wel..t is een leuk idee…go for it!!!!!groetjes..ta2granny

• Marisa

Ik heb vorig jaar een stukje geschreven over nautische sterren. Wellicht heb je er wat aan. Het is hier te vinden: http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/11/23/nautische-sterren/

• Thomas

Hallo, ik heb 3 behoorlijke tattoo's in mijn nek laten zetten, ik persoonlijk vind het één van de minst gevoelige plekken, ook heb ik 2 tattoo's op mijn hoofd wat ook reuze mee is gevallen en ik wil spoedig nog 1 bovenop mijn hoofd, maar ik denk wel dat het wel een pijnlijke plek is, Gr Thomas angeleyes schreef:

>

> heey ff een vraagje ik zou graag een tattoo in mn nek willen

> aan de achter kant, het word dan een ster met de naam van

> onze kleine erin!!!

> zijn er nog betekenissen bij zon ster in je nek???

> en wa is pijnlijker onderrug of nek?

>

> xxx

• kim

nek voelde ik ook amper,echt mn minst pijnlijke plek

• kim

eb dr zelf trouwens ook een ster,heeft een persoonlije betekenis voor me

• florien

ster op je pols.. zal het pijn doen of niet? en heeft iemand een idee hoe duur dat gaat kosten?