enkeltatoo

• wendy

Wil een chinees teken op mn voet laten zetten net onder mn knokkel, heeft er iemand ervaring mee?

• petra

ik heb er een honden pootje

let op met sokken en dichte schoenen het kan gaan onsteken.

zoveel mogelijk bloot laten

• Krynn

Dat het ontzettend pijn doet?

En dat het moeilijk genezen is als je niet een week oid vrij kan nemen van werk/opleiding.

• Dieneke

Nou ik denk dat het reuze meevalt!

Wel een paar dagen om de sokken denken vooral die geweldige sportsokken.

En als iedereen die een tattoo op de enkel, achterkant bij de enkel, bovenop de voet enz. een week vrij moet nemen zal er misschien weer een discussiepunt bijkomen voor de regelwetgeving. Wat ik hier maar mee wil zeggen dat als een tattoo zoveel pijn doet en zoveel ellende met zich mee zou brengen zou 2/3 van de mensen nooit een tweede tattoo nemen.

• wendy

hmmm thanks allemaal, ik hoop zeker dat t wel meevalt ga zeker geen week vrij nemen haha.

• wendy

grappig ik heb t pootje van mn oude kat onder mn navel staan!

• Daphne

Beste Wendy,

Ik las dat je een pootje van je kat onder je navel hebt laten plaatsen. Ik ben vrijwillige (web)redactrice van Dierenasiel Amsterdam-Noord/Oostzaan en verzorg o.a. hun donateursblad dat 3 keer per jaar uitkomt. Voor de vierde maal komt er nu een item in dat Katoeage heet (zelf verzonnen, omdat ik tatoeages prachtig vind). Het asiel vangt alleen katten op. Er hebben al meerdere mensen aan meegewerkt maar momenteel heb ik weer plek vrij, zou je willen meewerken en in ons blad met foto en stukje tekst komen over het hoe en waarom van jouw tattoo? Als je wilt, kan ik een voorbeeldboekje naar je toesturen en alsnog besluiten of je mee wilt doen.

De site van het asiel die ik ook onderhoud is: www.stichting-dierenleed.nl. Ik hoop van je te horen!

Vriendelijke groet,

Daphne

kattenkwaad@gmail.com