Bleke huid en zwarte inkt

• Charlotte

Hallo!

Ik ben er eindelijk een beetje uit wat ik zou willen laten tattooeren. Ik zou graag bloesems willen in zwart met schaduw, want ik vind kleuren minder en ik ben nogal bleek. Ook omdat ik bleek ben vraag ik me af of zwart niet iets te hard wordt. Is er een mogelijkheid om bv zwarte inkt te mengen met rode inkt, zodat het ook iets meer in de buurt komt van de kleur van bloesems en het iets minder hard lijkt?

Groetjes Charlotte

• *****americanx*****

Hallo Charlotte.

Zeker is het mogelijk om zwart(verdund) met rood te mengen om zo een zachtere kleur te krijgen die jij mooi vind.

Ik denk dat dit heel goed kan werken op een hele lichte huid.

Gr martin

• ToeTagTattoo

op lichte huid werkt bijnah alles… ik ben er weg van! als je veel sprutjes hebt zal ik wel van groot tribalwerk (of andere grote egale opervlakken met een kleur) afzien want meestall is het gebruik van dekend zwart niet, of heel moelijk, mogelijk op huid van roodhaarige mensen met veel sprutjes… (dekt niet, je kunt zelvs de sprutjes er nog doorheen zien) kleuren werken nog het beste…

voorall omdat er kleuren zo mooi en vel er op uitzien vind ik het zonde om dat niet gebruik van te maken, maar dat is naturlijk jouw keuze ;)

• Charlotte

Bedankt voor jullie reacties!

Ik ben niet roodharig hoor, maar ik heb een egaal wit gele huid. Ik denk dat dat de beste beschrijving is haha. Mijn voorkeur gaat uit naar zwart en schaduw, maar het valt me op dat die maar weinig te vinden zijn als het om bloemen gaat.

Groetjes Charlotte

• ToeTagTattoo

je kunt ook gewoon alles heel licht in grijstinten doen zonder echt zwart te gebruiken… of alleen heel wijnig…

• Charlotte

Wat al niet mogelijk is….dat maakt het beslissen alleen maar moeilijker hahaha