tattoo op/rond elleboog

• wake

Ik zou graag een ster op/rond mijn elleboog laten tattoeren, is dit op een degelijke manier te realiseren of raden jullie het af omdat de elleboog toch wel een vrij bewegend lichaamsdeel is en daardoor de ster niet zo mooi zou uitkomen.

deze ster zou ik willen

• Dieneke

Zou je aanraden vakantie voor je elleboog te nemen als je het laat doen.(Dus ook zeker de eerste dagen erna) Tijdens de helingsperiode je elleboog zo min mogelijk gebruiken, dit is erg belangrijk.

Je moet je arm recht naar beneden laten hangen als je het laat tattoeeren, kan dus een vertekend beeld geven als je je arm buigt!

• ToeTagTattoo

als je het lat optekenen bij het tatoeeren is het niet zo handig om de arm te laten hangen ;)

• wendie

ik zou je het af willen raden deze ster te nemen. het is ineens superhip om een ster te laten zetten en deze ster die jij hebt uitgezocht heb ik al heeel vaak voorbij zien komen. dus wil je een originele tattoo en niet dezelfde als de menigte, pas deze tattoo dan een beetje aan, voeg iets van je eigen persoonlijkheid bij zodat het een tattoo is die bij je past, en niet eentje die iedereen al heeft. dat is mijn raad aan jou! heel veel plzier met je tattoo! x