Tattoo op buik

• Robin

Ik wil heel graag een tattoo rechts op me buik.. Het word geen al te klein ontwerp.. Kan dit dan nog kwaad met eventuele zwangerschap?

• sveijk

Kan geen kwaad bij mijn weten. 'T zal wel vervagen tijdens de zwangerschap daar de huid oprekt en de “blanke huid” tussen de pigmentcellen meer zichtbaar wordt.

Zet met balpen maar eens een streep op een ballon, en blaas hem dan op.

Dat effect krijg je.

• *****americanx*****

Als je verstandig bent wacht je met zo een tattoo tot je het aantal kinderen hebt dat je wilt of laat hem zo laag mogelijk zetten.

De tattoo zal na een zwangerschap zeer waarschijnlijk uitgerekt zijn en dus kapot zijn en dit hersteld zich nooit weer en loop je dus met een verminkt stukje buik rond.

Doe je hem zo laag mogelijk zetten is die kans een heel stuk minder maar nog wel aanwezig.

Natuurlijk is het aan jou zelf waar je voor kiest.

Gr Martin

• Marisa

Ach, de een rekt hier uit en de ander wordt ergens anders dik. Er is geen pijl op te trekken en meestal is het makkelijk te repareren. Ik vond het geen reden om niets op mijn buik te laten zetten.

Americanx: heb je zelf ook tats op je buik toevallig?

• ToeTagTattoo

haha!

• petra

ik heb een heel laag onder de buik net boven de schaam streek

ben nu 17 weken zwanger en buikje begint al te groeien maar de tattoo nog niet hahaha had er wel rekening mee gehouden dat dit nog zal/kan gebeuren maar hij pas netjes in mijn onderbroekje of bikini.