arm stukken

• *****Klaus Ringmaster*****

Wat een “leukerd” ben jij zeg! Ik val haast van m'n stoel af van het lachen!

Het meisje stelt een vraag, en als jij geen plaatjes van armstukken wilt laten zien, of site's waarop ze deze kan bekijken, dan doe je dat toch lekker niet. Ze zal vast op die kunstwerken van jou niet zitten te wachten, ook al niet omdat jij in het verre Portugal zit. En dat is voor haar te ver fietsen.

Ben jij diezelfde leukerd die zichzelf Harm met z'n harpje noemt?

Klaus.

• Natasja

Oh haha wat grappig Billie, echt super!

Ik wil gewoon voobeelden (VOORBEELDEN) om wat inspiratie op te doen voor aanstaande woesdag maar goed dat zou jij als “ grappenmaker” wel niet begrijpen.

De rest bedankt voor de links, ik heb er veel aan gehad en veel mooie dingen gezien :-)

Enne Klaussie, ik heb niet eens een fiets ;-)

Groetjes Natasja

• bart v a

no hard feelings, maar als je woensdag getattoeerd word, dan weet je toch hoop ik wel wat je er op wil hebben???

gewoon ff nieuwsgierig hoor! :-)

• Natasja

Oh jawel maar meer ideeen is altijd leuker…

• ibrahim

Waarom doen mensen zo moeilijk met/over het afschermen van foto's?

In een hele hoop branches kom je zonder portfolio niet aan de bak!

Hoe kan een kritische consument een goede keus maken (waar hij levenslang aan vastzit) als je nergens kan vergelijken? Betere protocollen over kopieergedrag in de tattoo-sector zou de boel een stuk professionaliseren. Als iedereen zo bang is voor kopieren leidt dit tot maar een conclusie: Beunhazerij. Daar wordt niemand beter van! En nergens kun je makkelijk leren welke risico's er esthetisch zijn: inkt die vervlekt of uitloopt, waarom de ene kleur inkt makkelijker blijft zitten dan de andere kleur etc. Is nergens te vinden. terwijl ik als consument graag zou weten welke kleuren of plaatsen op het lichaam welke problemen kunnen geven. Straks zit ik met een rare vlek ipv de gehoopte schitterende versiering van mijn lichaam.

Ook is het lastig dat de meeste foto's tonen hoe het resultaat is direct na het “pijnlijden” ipv na het genezen, het eindresultaat is toch het allerbelangrijkst? daar lig je immers mee op het strand!

Maar goed, Ik zoek en worstel verder met mijn keuzes.

Vriendelijke groet,