kattenpoot

• isabel

hoi,

ooit heb ik een foto op internet gezien van iemand die een tattoo had van een kattenpoot, volgens had ze een echte afdruk van het pootje van haar kat genomen. Ik kan het niet terug vinden, het lijkt mij namelijk ook leuk. Heeft iemand hier een voorbeeld van of waar ik zo'n foto kan vinden op het net?

groetjes isabel

• Marisa

Bedoel je dit? Elke shop heeft dit tussen de standaard flash zitten.

Succes

• grimreaper

en anders pik je een kat van straat en neemt er gauw een afdruk van zijnpoot als je zelf geen kat hebt.

maar het gemakkelijkste is wat marisa schrijft de meeste studio's hebben dat wel

• ToeTagTattoo

en iedereen die ooit een potlood in zijn hand had zal zo iets ook kunnen tekenen als het niet in de boeken staat ;)

• isabel

volgens mij had die persoon een aduk van haar kat zijn poot gemaakt.

ik zou het namelijk zelf ook van mijn kat willen, maar hoe kun je nou een afdruk maken van zo'n pootje?

groetjes

• *****Down4Life*****

We hebben een paar klanten gehad die van hun eigen kat(ten) een pootafdruk als tattoo wilden hebben.

Met een stempelkussen uit de speelgoedzaak is dat prima gelukt.

Let wel op dat de boel goed uitwasbaar is anders stempelt je kat je hele huis onder ;-)

Groeten, Ellen

• isabel

bedankt, dat ga ik maar eens proberen

• wendy

Heb er zelf 1 schuin onder mn navel zitten. Heb een inktkussentje gekocht, mn kat opgetilt en een paar verschillende afdrukken van zijn voorpoot gemaakt. Simpel hoor!

Ennuh Eve heeft tijgerpoten op haar borsten geen kattenpootjes!

• Daphne

Beste mensen,

In het kader van kattenpootjes en kattenafbeeldingen, hierbij een oproepje!

Ik ben vrijwillige (web)redactrice van Dierenasiel Amsterdam-Noord/Oostzaan en verzorg o.a. hun donateursblad dat 3 keer per jaar uitkomt. Voor de vierde maal komt er nu een item in dat Katoeage heet. Het asiel vangt alleen katten op.

Er hebben al meerdere mensen aan meegewerkt maar momenteel heb ik weer plek vrij. Vandaar ben ik op zoek naar mensen die willen meewerken en in ons blad met foto van de tat en een stukje tekst komen over het hoe en waarom van hun tattoo. Het gaat echt alleen om katten, dus geen tijgers of panters.

Om een indruk te krijgen van het asiel kunnen jullie een kijkje nemen op de site van het asiel die ik ook onderhoud: www.stichting-dierenleed.nl.

Ik hoop op leuke reacties, zodat ik het item kan voortzetten in het boekje! Uiteraard ontvang je na plaatsing een exemplaar. Stuur me gerust een mailtje als je meer wilt weten

Vriendelijke groet,

Daphne

• Daphne

Beste mensen,

In het kader van kattenpootjes en kattenafbeeldingen, hierbij een oproepje!

Ik ben vrijwillige (web)redactrice van Dierenasiel Amsterdam-Noord/Oostzaan en verzorg o.a. hun donateursblad dat 3 keer per jaar uitkomt. Voor de vierde maal komt er nu een item in dat Katoeage heet. Het asiel vangt alleen katten op.

Er hebben al meerdere mensen aan meegewerkt maar momenteel heb ik weer plek vrij. Vandaar ben ik op zoek naar mensen die willen meewerken en in ons blad met foto van de tat en een stukje tekst komen over het hoe en waarom van hun tattoo. Het gaat echt alleen om katten, dus geen tijgers of panters.

Om een indruk te krijgen van het asiel kunnen jullie een kijkje nemen op de site van het asiel die ik ook onderhoud: www.stichting-dierenleed.nl.

Ik hoop op leuke reacties, zodat ik het item kan voortzetten in het boekje! Uiteraard ontvang je na plaatsing een exemplaar. Stuur me gerust een mailtje als je meer wilt weten

Vriendelijke groet,

Daphne