Jeuk

• esther

Goede avond!

Ik heb afgelopen maandag een tattoo laten coveren.

Ben er helemaal blij mee, alleen ik word echt letterlijk gek al 2 dagen van de jeuk

Ik weet ook wel dat dit met de genezing te maken heeft en het vervellen, maar ik word echt letterlijk kniftig van de jeuk.

Is er niet een huis tuin keuken middeltje dat ik kan gebruiken voor de jeuk, want ik wil mijn tattoo niet beschadigen uiteraard.

Kon me van mijn andere tattoo`s niet herinneren dat het zo jeukte zeg.

Hellepie!

• janny

het enigste wat je kan doen is goed smeren/vethouden of nestosyl maar ik weet niet of dat goed is voor je prent `t smeert moeilijk uit maar helpt tegen jeuk

• Michel

effuh een koud washandje of er een klap met vlakke hand opgeven

• janny

ja kan ook flink meppen niet krabben

• esther

1nadeel, van het tikken ertegen is, dat ik buiten een tattoo meteen blauwe plekken heb!

whahahahaha. ;)

Ik zal zo eens gaan proberen of het lekkerder is met een washandje.

Thnx voor de tip.

Het smeren doe ik volop, om het niet uit te laten drogen.

Maar echt helpen tegen de jeuk doet het niet, maar daar is het ook natuurlijk niet voor.

Nou ik ga ff in de weer met een washandje, bedankt!

• george madblack

je kan met sperti (aanbijjenzalf) ook een hoop jeuk wegnemen alleen er dun op smeren en dan niet verder gaan met andere zalf

m.v.g george

• ToeTagTattoo

sperti helpt zeker. wilde ik ook gaan posten, goed spul. ruikt een beetje raar maar het is ook bedoeld om in de kunt te smeren… ik gebruik het ook met mijn tattoos

• grimreaper

he toetag je moet het niet in je kunt smeren maar aan je kunt.

hahaha:)

• ToeTagTattoo

er ziet een dingetje bij om het er IN te proppen… lol ik heb dat niet verzonnen

• ToeTagTattoo

maar ik sta bekend for mijn enthusiasme