Hallo,
Ik blijf toch op dit forum,misschien is het leuk voor de artiest.maar dit forum vind ik beter .
Richard
Ik blijf hier zowie zo Lezen en af en toe wat schrijven , verandering van spijs doet niet altijd eten .
Rene moet gewoon ff wat harder optreden i.v.m. dat het geen chat channel word.
En er zijn er al zovele forums over tattoo`s en zijn allemaal even saai.
Dus mensen stel je vragen maar er zijn hier zat serieuse mensen die ze kunnen en willen beantwoorden , en let niet op de onrust stokers die maken juist de forums kapot en zitten veelal te chatten op dit soort forums , maar hebben niet door dat men het verpest voor de mensen die vragen hebben en daar graag een antwoord op zouden willen krijgen hier.
Zo een heel verhaal wat ik eigelijk niet wilde tikken hier , maar moest er ff uit.
M.v.g. Roelf…..
Heeft niks met flauw te maken, een tattoo-artiesten forum moet je voor tattoo-artiesten houden. Dat ik wel een hoop kennis heb op dat gebied, maakt me nog geen tatoeëerder.
Als ik wordt uitgenodigd voor dat forum, ga ik daar graag op in, maar zoals gezegd, ik ben geen tatoeëerder en ik kan me voorstellen dat tatoeëerders van mening zijn dat ik als piercers niks op “hun” forum te zoeken heb.
Groetjes, Klaus.
Er bestaat niet zoiets als beter, het gaat er om waar jij je prettig voeld. Ik moet zeggen dat ik er wel baat bij heb om op het andere forum te zitten. voor slap geauwehoer kom ik hier .
de ergenis van het vragen naar de bekende weg, is niet mijn ding. je kent ze wel die vragen over……………………..vul maar in
maar wat me het meest iriteerde waren de vragen die werden gesteld. door mensen met kennis van tatoos, en die zich voor deden als noobs.
Mekaar opnaaien daar hou ik ook niet van, tenzij het gaat om mensen die er om vragen.
gr richard
ps soms is het wel verlijdelijk om hier nog eens te kijken.
Ik zal hier zeker gewon blijven mee lezen en als het kan advies geven aan mensen.
Maar verder lees ik ook elke dag ff mee op het andere forum en het gedeelte wat daar speciaal alleen voor artiesten is, dit is zeker interessant en ik blijf er altijd weer nieuwe dingen leren, zo wordt je alleeen maar wijzer.
Gr martin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?