tatooeren kan je of je kan t niet.

• Prelude98

Tatooeren is een vak apart, dat moeten jullie met me eens zijn.

Helaas zijn er mensen die denken dat ze het kunnen, maar die alleen maar ‘slachtoffers’ maken.

Ik ben zelf ook de fout ingegaan door voor “de goedkoopste” te gaan en heb spijt als haren op mn hoofd.

mensen, ga niet naar ‘tattoo fran….., want hij maakt het vak een schande, wat een prutser zeg! De foto’s op zn site zijn niet eens van hem!,op die paar slechte na dan.

Betaal liever wat meer voor een MOOIE tattoo!

Blijf op dit forum aub waarschuwen voor die amateurs, want het worden er steeds meer…

• *****Klaus Ringmaster*****

Tatoeëren is een vak apart. dat ben ik helemaal met je eens, maar piercen is ook een vak apart, en ik ken een heleboel tatoeëerders die ook opeens konden piercen toen dat in de mode kwam.

Groetjes, Klaus.

• Michel

bekijk zijn afdeling friends & fun,weet je meteen dat je dit niet serieus kan nemen,ennuh mooie foto's alleen de tats zijn wel heel wat minder!!!

• RED HOT TATTOOS

Yep goedkoop kan verlijdelijk zijn

• Gerrit

Inderdaad Klaus !!

Schoenmaker blijf bij je leest !!!!

• Harmpie

Hij heeft wel een heel cool hoedje op ! Enne zn werk lijkt veel op het werk van de een enkeling op dit forum die hier heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel praatjes hebben!

Tis en blijft handig als je ergens voor een tattoo gaat dat je niet alleen naar de praatjes luistert maar ondertussen ook zn fotoos bekijkt van zn werk.

Dus om alleen maar naar de persoon te wijzen is erg simplistisch …Uiteindelijk ben je toch vrijwillig in de stoel zitten.

• TATTOO RICE

die zit harmpie

• Billie

:-) :-) :-)

TATTOO RICE schreef:

>

> die zit harmpie