Mogelijkheid ander soort forum ?

• Tattooz

Is het niet mogelijk om een ander soort professioneler forum op te starten, aangezien dit forum toch best voor verwarring kan zorgen door de extreem lange threads die er zijn. Waardoor toch best wel het overzicht verloren door gaat en veel mensen (lees:bezoekers met vragen) de reeds behandelde onderwerpen niet zien of weten te vinden. Dit kan tot irritaties lijden en soms tot onbegrip.

Uiteindelijk zijn wij hier allemaal om mensen te helpen en ter woord te staan over veel onderwerpen. Dit zou misschien beter kunnen werken en tot minder irritatie wekken. En de persoonlijke vetes via PB behandeld kunnen worden ;)

Ik ben zelf er een verschrikkelijk leek erin, dus mocht iemand het kunnen en heeft een goed idee. Spui hier je gal, of kom met je mening betreffende dit onderwerp.

Zo kunne we zelf ook nog is wat plaatsen en mekaar commentaar kunnen geven of tips kunnen geven betreffend ons eigen werk, zie een beetje het Tattoodles forum.

• *****Klaus Ringmaster*****

Hallowaa.

Misschien kunnen we ook gewoon afspreken dat we als volwassen mensen met elkaar omgaan.

Dat de “prikkers” met elkaar afspreken dat ze elkaar niet meer via dit forum proberen zwart te maken (tenzij gebruikmakend van tattoo machines en tattoo inkt), en dat de klanten van de “prikkers” iets vaker de zoekfunctie gebruiken zodat we niet om de paar dagen dezelfde vragen hoeven te beantwoorden.

Misschien een idee?

Groetjes, Klaus.

• ToeTagTattoo

probleem twee, klaus zal met een betere oplossing van zelf minderen denk ik.

dingen die ik hier mis:

categorien!

uitgebrijde profiles + avatars

!system! -> overzicht

design?

online indikator + statistics

private messenger

signaturen

beeld upload of tenmindste betere post form + html buttons

berijk voor collegas! dus met password of zo.

ik zal het doen als ik die tijd ervoor zal hebben, maar dat help niet want mensen komen HIER omdat het een veel bezoekte site is (tattoo.pagina) dus als ik er iets zal opstellen (net zo als dat tattoo.suckers forum) dan komt er toch nooit iemand… dus als er een nieuw forum komt, dan zal het ook hier op de tattoo.pagina moeten gebeuren

• Roy

als ik een paar mensen mee kan krijgen die willen helpen met content dan wil op tonsoftattoos.com best een forum installeren waar alles op en aan zit, echter zijn er al zoveel nietwerkende tattoofora dat ik daar tot op heden geen zin in heb gehad.

Marisa wil dit ook tijden graag en als ik een paar mensen zover kan krijgen dat ze actief willen modereren en eventueel topics trekken dan wil ik daar graag tijd en moeite insteken.

• wakeboard

Kom anders eens kijken op www.itsmybody.be , een Belgisch forum over tattoos, piercings en andere bodymods. We zijn nog maar pas terug bezig op onze nieuwe site (3 weken) dus echt heel veel is er nog niet gepost. Voorheen waren wij bekend onder www.bodymods.be

Let op wij willen zeker de concurentie NIET aangaan met dit forum,

• Harmpie

Dit forum is prima zoals het is. Niets aan veanderen. Dit forum heeft humor, en ook kan nederland zo een beetje zien wat ht “kennis”niveau van het nederlandse tattoowereldje is. Heerlijk als er niets op tv is dan lekker hier de reacties lezen.

O ja nog een humorvolle tip . . . het gastenboek op de nbt site !!!

Gezellig :-)

• tattoo.pagina.nl

Hallo allemaal,

Ik ben er druk mee bezig.Ik hoop het deze week nog allemaal in orde tekrijgen.Dan komen er 2 forums,waar jullie zelf uit kunnen kiezen.En dan met diverse onderwerp mogelijk heden.

Groetjes Rene

• Markus

ben benieuwd

• Lotje

Je moet eens op andere prikborden gaan kijken . Deze valt nog mee hoor. Waarom veranderen ?? Je mag op een prikbord toch best je mening geven ? Moet je altijd maar ja en nee zeggen dan?? Denk je nou werkelijk als je aparte prikborden heb dat, dat veranderd?? Ik denk eerder dat er mensen dan wegblijven en totaal niks meer aan is, en vinden.

Groetjes.

• Markus

waar heb jij het nou over????