gezocht Tekenaar voor ontwerp

• RED HOT TATTOOS

Tuurlijk, maar als je als artiest de klant helpt met een ontwerp . Dan kan je het ontwerp ook nog aanpassen voor de klant.

Daarbij komt ook nog eens, stel ik verkoop jouw een door mij ontworpen tekening. Dan wil dat nog niet zeggen dat een andere tattoo(artiest) dit ook zo kan uitvoeren. Ik heb gemerkt dat veel zogenaamde artiesten erg mooie ontwerpen in hun studio hebben hangen. maar de uitvoering als tattoo ziet er vaak een stuk minder uit om het maar netjes uit te drukken.

het is maar een tip, maar zorg dat je naar een goede studio gaat, en deze moet je zeker verder kunnen helpen met het ontwerpen van jullie tekening.

• tattoo rice

hallo marieke.

als je mij ff een mail stuurd .

heb ik wel iemand voor je.

die tekend voor div chops tegen betaling.

ps hij staat ook op de tattoo site.

greetzzzzzzz

• Marieke

hey red hot tattoos

ja je zult wel gelijk hebben maar ik wil gewoon graag een bepaald voorbeeld hebben zodat misschien iemand hem kan aanpassen naar zijn stijl van werken.

en anders stuur ik hem wel es naar een goeie studio

bedankt voor het advies

• RED HOT TATTOOS

np

• Harmpie

Heij die Marieke,

wat een leuk idee dat je voor je vriend zo een origineel ontwerp zoekt. Maar je verteld niet welk soort gorilla.

Tegenwoordig bestaan er nog vijf soorten Homininae (twee gorilla's, de bonobo, de chimpansee en de mens), maar zo'n 30000 jaar geleden leefde er op Flores nog een andere soort, de Floresmens (homo floresiensis), terwijl er nog steeds geruchten rondgaan dat er homo erectus-achtige figuren rondlopen (voor alle duidelijkheid hier bedoel ik niet albert vd linde en zn boulevard crew mee). De homo is met twaalf soorten het grootste geslacht. Ze worden ingedeeld in twee tribus: de Gorillini voor de gorilla's en de Hominini voor de chimpansees, mensen en andere fossielen.

Dus geef nog even aan welk soort je het liefst getekent krijgt?

O, ja moeten ze een speciale houding aannemen? Bv dat ze naast elkaar zitten of wat ook leuk is dat ze naast elkaar liggen en je dan zo heel lief aankijken. Dat de ene een beetje vochtige oogjes heeft. Zo van verliefdheid. Zo een echt vertederende houding.

Of dat de andere met de banaan van de ene speelt en dat die banaan dan een beetje vochtig uitziet van het likken. Of dat ze met elkaars nootjes aan ht spelen zijn dat is ook wel leuk. Dat doen ze namelijk heel graag.

En voordat ik het vergeet hoe groot heb je ingedachten? 5 by 5 cm?

Dus even je opdracht iets uitgebreider omschrijven. Ik heb potlood en papier al klaar liggen . . .

• LOL

volgens mij moet je nu snel reageren , dit moet een goeie tekenaar zijn. Hij of zij heeft in ieder geval creatiefiteid