Tattoo conventie Assen

• jessica

Hallo!

Iemand dit weekend nog naar de conventie in Assen geweest?

Ikzelf ben er zaterdag geweest,maar vond het eerlijk gezegd wel tegenvallen.

Was maar klein,zo uitgekeken en het vermaak stelde ook niet veel voor naar mijn mening.

Wat is jullie mening hierover?

Groetjes,

Jessica.

• grimreaper

heb mij vandaag (zondag) goed vermaakt daar in assen.

het was wel klein maar goed opgezet vind ik.

en genoeg te zien daar.

mijn vriendin heeft nog een mooie tattoo laten zettenop haar arm/pols door redhot tattoo's richard nog bedankt daar voor.

• Jessica

Helaas zag ik idd dat er zondag een leuker programma was.

Helaas moest k toen werken :(

• RED HOT TATTOOS

Dank je wel voor je compliment, en leuk je ontmoet te hebben en de hele fam.

Ik zelf heb er een drie tal leuke stukjes mogen maken, en twee gezellige dagen mogen beleven. Ja rustig was het er zeker. Maar een coole ambiance.

De zondag was beter dan de zaterdag.

Ik merk te wel dat de smaak kwa tattoos verschillend was ten op zichte van zuid holland.

als ik de mensen voor stelde iets freehand te tekenen of een speciaal ontwerp te maken voor ze dan waren ze wat voorzichtig, ( misschien moet ik volgende keer meer boeken mee nemen met standaard plaatjes.) haha hier hou ik namelijk niet zo van!

Assen bedankt het was gezellig!

• jonkvrouwhelene

Hey; ik zag zaterdag dat je een portret bij iemand op de borst zette mijn complimenten! Zag er heel goed uit.Vond Assen niet echt spectaculair, maar ja ik was er idd ook zaterdag, want zondag konden we niet. Misschien toch volgende keer op zondag.

• RED HOT TATTOOS

Dank je wel, jammer dat ik misschien even geen tijd had om met je te praten. maar spreek me volgende keer gerust aan. Altijd leuk om iedereen ook van gezicht te herkennen.

• RED HOT TATTOOS

grimreaper wat was je shop naam ook al weer?

• Gerrit

Zaterdag's is het op bijna iedere conventie rustiger .

De Zondag heeft alles weer goed gemaakt !!!!

Wij hebben niet stil gezeten.

Goede sfeer en veel bekende maar ook veel nieuwe collega's !!!

En de “hakenshow” zag er ook goed uit(niet zo ranzig) waardoor de kinderen er ook naar konden kijken zonder er nachtmerrie's van te krijgen !!!!

• jessica

Hmm,ik heb dus weer alle leuke dingen gemist hoor ik wel :P

Jammer :(

Volgende x ga ik ook op een zondag! :)

• Tattooz

Word tijd dat er weer in Rotterdam eentje gehouden word, net als in Calypso die ik helaas door omstandigheden heb moeten missen