kinderhoofdjes

• hansa

hoi ik wil graag me drie kinderen op me schouderblad laten zetten.

wie weet of ken me helpen om mooie voorbeelden tevinden en wie kan het super netjes .

ik hoop graag op antwoorden

gr hans

• *****Klaus Ringmaster*****

Je wilt de hoofdjes van JOUW 3kinderen op je schouderblad, en daar moeten/mogen WIJ voorbeelden van/voor zoeken? IK weet niet eens hou jouw kinderen er uit zien, dus dat zal niet meevallen. Als je nu op zoek bent naar iemand die de gezichtjes van jouw kinderen mooi (levensecht) kan tatoeëren, dan kan ik je wel helpen. Kijk eens op de site van Bianca Verweij uit Hilversum http://www.tattoosolution.com/ dan weet ik zeker dat je daar positief over zult zijn.

Groetjes, Klaus.

• utt grunn

he hoi ik zelf heb tijdens mijn vakantie bij centerparck een tekening laten maken van mijn kinder in een soort van foto hokje laten maken en daar kun je dan een tattoo van laten maken ik denk dat je op een station ook wel van deze hokjes hebt kijk daar eens zou ik zo zegen

gr de red devil utt grunn

• Symfonie

Neem een foto van je kids mee naar genoemde Bianca en alles zal goedkom…

• hansa

ik heb de site gevonden en ziet er erg goed uit zal eerst even mooie foto´s zoeken van me kids en dan bellen voor afspraak .

voor de voorbeelden bedoel ik dus andere kinderen die bij elkaar staan ,los van elkaar of bij elkaar etc

• RED HOT TATTOOS

arme bianca die mag straks alleen nog maar portretjes maken.

• Dieneke

Bianca is zeker de moeite waard.

Ook Tattoo Simon in Winschoten maakt een geweldige tattoo van kinderkopies.

Maar laat je niet door iedereen iets aanraden Je zult zeker de beurs goed open moeten trekken voor dit soort tatt's Neem de tijd en ga overal langs ga foto's bekijken en liever nog kijk wat anderen hebben om een goed beeld te krijgen.

Ga je voor goedkoop of snel eindig je misschien wel met het gezicht van Bob Marley op je arm.

Dieneke

• RED HOT TATTOOS

Niks mis met bob marly tocH ? Liever bob dan een of ander opgeblaze kinderhoofdje.

• Dieneke

Dacht ik een goed voorbeeld van een verkeerde tattoo te geven krijg ik dit weer.

O en Bob Marley vind ik te gek! Volgens mij had beter als voorbeeld een rare poppekop van Bart Smit kunnen nemen.

Dieneke

• ***** Intiem *****

1 van de beste hierin de Bianca , niks mis mee hoor , kun je met een gerust hart heen gaan.