Tattoo Conventie Assen

• Tattooz

Is iemand hier wel is geweest, en is het de moeite waard ?

Bedankt alvast.

• ToeTagTattoo

ik weet ook nog niet op ik gaa. zal graag willen maar het is best ver weg… ik ben geen autorijder…

• Tattooz

Ik woon nog wat verder weg als jij, kan je nagaan haha.

• RED HOT TATTOOS

Ik ben wel eens in assen geweest, maar dat is dan ook alles.

Ik ga er wel werken op de conventie, maar heb me er geen voorstelling van.

De reden waarom ik er wel wilde zitten is omdat het gebouw me wel aansprak. leek me gezellig. De after party sla ik over , want drank doet mij geen goed voor de volgende dag

Hopelijk wordt het leuk want ik heb er in iedergeval wel zin in.Plus dat het leuk is om je kunsten eens aan de andere kant van nederland te laten zien.

Ik neem zelf geen model mee, dus hoop ik dat er daar weer een paar leuke klanten zijn die wat moois willen.

ps voor de mensen die naar de conventie komen, “neem foto's mee of voorbeelden van wat je graag zou willen ”. want dan kan ik of misschien wel een ander er iets moois van maken. Je wil toch geen standaard tattoo uit de boeken.?!.

• Tattooz

Ja ik twijfel echt heel erg, alleen al omdat het een godsvermorgen kost om erheen te rijden, en nog is 5 uur reistijd heen en weer.

• ***francis***

ben er vorig jaar geweest en was errug leuk en druk bezocht. zeker de moeite om te gaan.

• RED HOT TATTOOS

dat klinkt goed.

We zien het wel, we maken er iets leuks van. Ik hoop dat er nog iemand naast me komt staan. want bij die jordie staat een vraagteken.

• Tattooz

Denk omdat ze in de war zijn bij Jordi, want hij staat er al via Laura geloof ik.

• Tattooz

excuseer mij, hij staat er al via Boekhoutcafe

• RED HOT TATTOOS

aha nou ja heb ik lekker de ruimte, toch raar dat er niemand naast me wil staan. Zo erg stink ik toch niet?! lol