Tattooshop

• Mark

Is lucky7 in Assen een goede en ervaringen mee Jessica? Het ging me trouwens niet zo zéér om een aanbetaling maar er meer om dat ik bij freehand bij die shop zelf bijna geen inbreng had en het pas zag op het moment dat het met stift was getekend.

• *****americanx*****

Over lucky7 kan ik je niet veel vertellen.

Maar ik vind wel dat de klant alles te zeggen heeft over hoe een tattoo freehand op de huid wordt getekend, een artiest kan alijd advies geven, maar het blijft uiteindelijk de beslissing van de klant.

Gr Martin

• Harmpie

Ik sluit me aan bij de adviezen van Richard maar wbt de aanbetaling?

Als je bij de tandarts niet komt opdagen op je afspraak wordt dit wel in rekenig gebracht. Dus niet je tandartsafspraak nakomen betekent wel betalen voor de tijd die hij voor jou vrijgemaakt had! Dat is bij je tattoeeerder niet zo. En als je zeker weet dat je op de afspraak gaat verschijnen wat is dan ht probleem dat hij een aanbetaling vraagt.

Weet je het niet zeker dan zeg je als klant gewoon ik wil het nog eens overdenken.

Simpel !

• Mark

Bedankt voor alle reactie's, maar waar zit lucky7 in Assen? Kan iemand mij trouwens ook ervaringen vertellen van deze shop?