Voor de collega's - Tattoo Safe

• Tureluur

Wordt ik de afgelopen week gebeld door een bedrijf genaamd “Tattoo Safe”.

Zoals het vrouwke aan de telefoon vol trots zei, was Tattoo Safe de beste en goedkoopste leverancier van voorgesoldeerde, gesteriliseerde tattoonaalden.

Op hun website (www.tattoosafe.nl) kon ik geen adres vinden, geen vast telefoonnummer, geen KvK-nummer en geen BTW-nummer.

Ik vond dat een beetje vaag en dus besloot ik wat verder te zoeken.

En wie vind ik als eigenaar van Tattoo Safe:

http://whois- www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_naam_nog_vrij_.html?uitgebreid=CHECKED&domein=tattoosafe.nl&zoek.x=21&zoek.y

(loop te de link niet door? kopieer hem dan en plak hem in je browser)

Tis mar effe da ge ut wit!

• grimreaper

heb hem ook aan de foon gehad en een paar proef monsters laten sturen.

de naalden zijn wel goed maar de wegwerp grips zijn gewoon weg troep vind ik.

als je ze gebruikt is het net dat je machine verandert in een viberator.

• george madblack

jep het blijft een goede zakenman tuur of zou hij het niet zo druk meer

hebben met de rest van zijn activititeiten

greets

george

• RED HOT TATTOOS

Uit principe zou ik al niks kopen bij die gast, hij denkt alleen maar aan geld. Liefde voor tattoos kent hij niet.

• jrt

Ik vond het al een opdringerig bedrijf.Nu weet ik zeker dat ik daar nooit wat mee te maken wil hebben.Er was mij verteld dat het een spaans of frans bedrijf was.Hij wilde ook gelijk filmpjes maken voor op hun website tegen grove vergoeding natuurlijk en een stikker willen ze laten maken,dat als je met hun tr… werkt dat je dan op de meest hygieeniste manier werkte,Ze willen deze plastic grips gaan proberen te laten verplichten.Ook zouden er een hoop bekende shops mee werken,zeggen ze.

• ToeTagTattoo

plastic grips verplichten?! hahaha als dat ooit gebeurt ben ik vorgoed uit het race.

• Tattooz

Meneer Bodyflair die weet altijd weer nieuwe dingen te ‘ontwikkelen’ waar iedereen aan ‘mee werkt’, en het te verplichten. Jaar of 6 a 7 geleden was dat hele gedoe bij Catherine Keijl dat de show over tattoos en piercings zou gaan en hij dé tattoo-inkt had ontwikkeld en dat alles maar @!#$ was. Gelukkig draaide die hele show uiteindelijk ergens anders op, omdat half tattooerend Nederland er zat. :D

• Tureluur

JAHAAA! Ik herinner mij die show.

Was het niet Miranda die vanaf het podium riep (wijzend op Wim Moelker, die zich toen nog ongestraft “Tattoo Bob” noemde): “Dat is Tattoo Bob niet!”

Heerlijk! Alle kijkbuiskindertjes wisten ineens de waarheid!

• Tureluur

Ik ben er wél achter dat je betaling naar een Spaanse Bank gaat.

Zou de fiscus hier ook van weten ?

..

• Red Hot Tattoos

hebben jullie wel eens gekeken op zijn webcam, ik heb ze nog nooit langer dan tien minuten zien tatoeren, alleen maar klein spul als ze uberhoubt wel tattoos zetten.