Iemand ervaring met tattoo onderrug/schouderblad EN enkel?

• Wendy

Haii

Ik heb een tattoo op mn onderrug en mn schouderblad en nu wil ik er heel graag 1 laten zetten om mn enkel heen, maar ik vraag me af of dit meer of minder pijn doet dan op je onderrug of schouderblad?

Ik ben nogal kleinzerig…ik had ook verwacht dat ik veel pijn zou hebben bij de andere 2 wat helemaal niet het geval was. Maar ik hoor veel verschillende verhalen over tattoo's op je enkel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

• IREZUMI

Ik hoor mijn vrouwelijke klanten meestal zeggen dat ze de onderrug gevoeliger vinden dan de enkel, en aangezien jij er al een op de onderrug hebt staan zou ik zeggen gewoon doen, het stelt niet zo veel voor.

Suc6

• moppie

Hoi hoi

IID ik moet bovenstaande gelijk geven heb er ook een op onderrug schouder en ook al op 'n enkel in volgorde van pijn voor mij schouder het minst dan m,n enkel en toen mijn onderrug dat was voor mij echt even hel maar goed hij is ook groot gedetaieerd en gitzwart geworden dus alles echt waard hihi hoop dat je er wat aan heb

greetzzzz

• Lieke

Hoi Wendy, ik heb ook een tattoo op mijn enkel en ik vond het echt enorm meevallen! Echt pijn kan ik het nieteens noemen. Succes ermee.

• Wendy

Haii

Thx voor jullie reacties!

Ik zou die tattoo sowieso wel nemen, maar was ff benieuwd naar de meningen van een aantal anderen!

Groetjes Wendy