nieuwe tatooeerder???

• ToeTagTattoo

hear hear! :D

• paolo

In het nederlands bergrijpen ze je beter ToeTag

mafkees……

• ToeTagTattoo

ben je er nog steets niet overheen? arm ding… als je niks beters vind om over mij te zeiken dan verspill je energie toch ook niet. (grow up? get a life? go draw?) zoek het maar uit…

• Cheyenne

Beetje grimmig word het hier…..Ik wil nog ff kwijt dat jullie gelijk hebben( heb zelf een hekel aan Ikea) Ik ga verstandig doen en ga naar Hilversum….( jullie zitten ook verder weg van Utrecht, toch??)

Groetjes en many thnx ( ojee, doe ik het ook, zal het ff vertalen…. heel erg bedankt!!!!)

• Tattooz

;)

Hilversum is de beste oplossing, want hun zijn pure kwaliteit. (Bianca's Tattoo Solution)

• Gerrit

mee eens !!!!!

• bart v a

ja er zijn hier in de buurt ook genoeg tattoo shops die zeker goedkoper en kortere wachttijden hadden maar ik heb toch gekozen om wat verder te rijden en even geduldig op mijn beurt te wachten, en t bij tattoomania te laten zetten, hij staat er de rest van mn leven op dus, geen haast bij een tattoo toch….

• Cheyenne

IK WEET HET!!!!!!!!!!! Aan den lijve ondervonden, tattoo van de wolfekop op schouder in haar fotoboek op haar website ben ik( zei ze vol trots!!)!! Maar als we Bianca zo gaan prijzen gaat iedereen erheen en moet ik nog langer w8en ( haha).

• Gerrit

Doe haar de groeten van mij……..Gerrit alias de Bokkelul.

• Harmpje m z harpje

Freggel ?

Wel een handige commerciele naam.

“ga naar freggel voor freggelwerk” :-)

Cheyenne schreef:

>

> Hallo,

>

> Bij mij in de woonplaats is een nwe all in zaak gekomen.

> Alles op het gebied van schoonheid. Ook doen ze tattoos. Mijn

> vraag is of iemand de tattoeerder Freggel kent en hoe het met

> zijn werk is gestelt.

> Heb alleen werk van hem gezien op het fototoestel zelf en was

> niet echt overtuigd.

> Heb er een aantal die echt gruwelijk mooi zijn ( van oa

> Bianca en Paul uit Hilversum) dus zou het zonde zijn als er

> nu gruwelwerk bij zou komen….

> Wie, o wie???

>

> Groetjes….